30.07.2010 r. - wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 3

15 lipca 2010
BZ-3411-3.I-5/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy ul. ppor. Edmunda Łopuskiego 15 w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Szkole Podstawowej nr 3, ul. ppor. Edmunda Łopuskiego 15, 78 - 100 Kołobrzeg, tel. (94) 35 221 31 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Iwona Sołanko - Kierownik Gospodarczy tel. (94) 35 221 31. Koszt specyfikacji wynosi 50 zł. Należność należy wpłacać przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 3 Nr 56 1020 2821 0000 1702 0038 1244. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw:1.Roboty rozbiórkowe;2.Przygotowanie terenu pod budowę nawierzchni;3.Wykonanie nawierzchni, ułożenie trawy z rolki, nasadzenie drzew i krzewów iglastych (łączna powierzchnia placu zabaw - 500m2; 4. Wykonanie fundamentu i mocowanie urządzeń zabawowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 30.07.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 30.07.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.00.00.00-7
  • Termin realizacji zamówienia: 31.08.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759) oraz, którzy:

  • Przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy;
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą oświadczenia Wykonawcy:
    • że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w wysokości 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych);
  • Przedłożą Formularz cenowy;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz oświadczenie, że osoba Kierownika Budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie;
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (1 robota polegającą na wykonaniu placu zabaw przy obiekcie użyteczności publicznej na kwotę minimum 100 tys. zł brutto).

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 15.07.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 210006 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska, inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

133 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

54 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - Projekt

96 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

3.4 MBPobierzPodgląd pliku