26.11.2009 r. - remont nawierzchni chodników, dróg w kwartale ulic: Łopuskiego - Armii Krajowej - Dworcowej

6 listopada 2009
BZ- 341-0/4/21/08

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni chodników, dróg w kwartale ulic: Łopuskiego - Armii Krajowej - Dworcowej w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni chodników, dróg w kwartale ulic: Łopuskiego-Armii Krajowej-Dworcowej w Kołobrzegu, polegający na: a) robotach rozbiórkowych: (rozebranie krawężników bet. na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową - 94,50 mb; rozebranie chodników z płyt betonowych - 42,00 m2; rozebranie chodników z płyt betonowych - 120,60 m2; rozebranie naw. z płyt bet. sześciokątnych - 87,50 m2; rozebranie naw. bet. - 20,00 m2; rozebranie chodników z płyt kamiennych - 21,00 m2; wywiezienie w/w gruzu na odl. 5 km - 35,152m3; b) roboty ziemne - korytowanie: (roboty ziemne koparkami - 44,152 m3); c) krawężniki (krawężniki - 84,50 mb); d) drogi (nawierzchnia z kostki betonowej szarej - 107,50 m2); e) chodniki (obrzeża betonowe - 5,00 mb; warstwa odcinająca z piasku - 184,50 m2; chodniki z kostki betonowej siwej 70% i czerwonej 30% - 184,50 m2; f) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych oraz naprawy urządzeń z betonu - 5 szt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 26.11.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 26.11.2009r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1, 45.23.32.51-3
  • Termin realizacji zamówienia: 20.12.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) oraz którzy:

  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum jedno zamówienie o powierzchni 250 m2, nawierzchnia z kostki betonowej);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 06.11.2009r. pod numerem 200181-2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Marta Łukaszewicz, inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

119 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

157 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa

91 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik

1.1 MBPobierzPodgląd pliku