14.05.2010 r. - remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w budynku Gimnazjum nr 3 im. Zjednoczonej Europy, ul. Okopowa 1a w Kołobrzegu

27 kwietnia 2010
BZ-3411-3.II-1/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w budynku Gimnazjum nr 3 im. Zjednoczonej Europy, ul. Okopowa 1a w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Gimnazjum nr 3 im. Zjednoczonej Europy, ul. Okopowa 1a, 78-100 Kołobrzeg, tel. (094) 35-21-141 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Wioletta Nazarewicz - Kierownik gospodarczy Gimnazjum nr 3. Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Należność należy wpłacać przelewem na konto Gimnazjum nr 3 Nr 91 1020 2821 0000 1902 0037 7994. Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w budynku Gimnazjum nr 3 im. Zjednoczonej Europy, ul. Okopowa 1a w Kołobrzegu, w tym: - roboty malarskie i budowlane sali gimnastycznej z renowacją parkietu; - roboty instalacyjne sali gimnastycznej i szatni; - roboty elektryczne (wymiana oświetlenia na sali gimnastycznej). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 14.05.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 14.05.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.21.42.10-5, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.
  • Termin realizacji zamówienia: 10.08.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • przedłożą Formularz Ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • przedłożą Formularz Cenowy na załączniku nr 3 do SIWZ;
  • przedłożą (na załączniku nr 4) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (1 robota polegającą na remoncie obiektu użyteczności publicznej na kwotę minimum 100 tys. zł brutto);
  • przedłożą (na załączniku nr 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz oświadczenie, że osoba Kierownika Budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 27.03.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 98413 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek


Zestawienie dokumentacji projektowej

21 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

256 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa

95 KBPobierzPodgląd pliku

Soecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

200 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

101 KBPobierzPodgląd pliku

Szczegółowa Specyfikacja Techniczna

50 KBPobierz na dyskPodgląd pliku