22.06.2010 r. - remont i przebudowa sanitariatów w SP nr 4

28 maja 2010
BZ-3411-3.I-3/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
remont i przebudowę sanitariatów położonych na parterze oraz remont holu głównego w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Szkole Podstawowej nr 4, 78-100 Kołobrzeg ul. Kupiecka 1, tel. (94) 35 448 76 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - Jolanta Śniadecka tel. (94) 35 448 76, e-mail: j.sniadecka@sp4kg.pl Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Płatne przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 4, nr konta 44 1020 2821 0000 1702 0038 7571. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont sanitariatów: 1.Roboty rozbiórkowe ścian i posadzek, parapetów lastrykowych; 2.Demontaż istniejących urządzeń i instalacji; 3.Wykonanie ścian nowych i okładzin z płyt kartonowo gipsowych; 4.Wykonanie podłoży i posadzek oraz ułożenie glazury na ścianach; 5.Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej; 6.Prace malarskie i wykończeniowe; 7.Montaż nowych urządzeń sanitarnych; 8.Montaż wentylatorów mechanicznych oraz instalacji elektrycznej i oświetleniowej; Remont holu: 1.Roboty rozbiórkowe posadzki, klomby, gablota; 2.Demontaż instalacji co i elektrycznej i ponowny montaż; 3.Wykonanie nowych okładzin ściennych i sufitowych; 4.Wykonanie podłoży i posadzek; 5.Wykonanie instalacji elektrycznej - gablota; 6.Demontaż starych kratek wentylacyjnych i montaż nowych anemostatów kołowych; 7.Stolarka drzwiowa; 8.Prace malarskie i wykończeniowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pokój nr 104, I piętro) w terminie do dnia 22.06.2010 r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 22.06.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV 45-21-42-10-5; 45-33-00-00-9; 45-11-11-00-9
  • Termin realizacji zamówienia 20.08.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz, którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • wykażą się opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy)
  • przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • przedłożą oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia go na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • przedłożą oświadczenie stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wymagane przepisami prawa budowlanego oraz że posiada wymagane ubezpieczenie OC;
  • przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie o wartości minimum 200.000 zł. (remont obiektu użyteczności publicznej);
  • przedłożą Formularz cenowy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 28.05.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 148358 -2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Załączniki

17.5 MBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

90 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

134 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

78 KBPobierzPodgląd pliku