03.08.2010 r. - remont instalacji elektrycznej i komputerowej w budynku szkolnym ZS nr 2

19 lipca 2010
BZ-3411-3.II-6/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont instalacji elektrycznej i komputerowej w budynku szkolnym Zespołu Szkół nr 2 przy ul. ppor. Śliwińskiego 1 w Kołobrzegu - etap II

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Zespole Szkół nr 2, ul. ppor. Śliwińskiego 1, 78-100 Kołobrzeg, tel. (094) 35 22 769, 605 606 075 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Ewa Kamińska - Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 e-mail: e.kaminska@gimnazjum2.org Koszt specyfikacji wynosi 30 zł. Należność należy wpłacać przelewem na konto Zespołu Szkół nr 2: Nr 49 1020 2821 0000 1002 0038 1228 lub gotówką w Sekretariacie Zespołu Szkół nr 2. Przedmiotem zamówienia jest: remont instalacji elektrycznej i komputerowej w budynku szkolnym Zespołu Szkół nr 2 w Kołobrzegu - etap II, obejmujący parter i III piętro budynku (pow. ok. 700m2), w tym: 1. Roboty demontażowe (ok. 180 elementów typu puszki, gniazda, wyłączniki); 2. Roboty przygotowawcze i wykończeniowe (ręczne przebijanie otworów, wykuwanie wnęk, uzupełnianie ścianek, dwukrotne malowanie); 3. Linie zasilające i obwody (montaż 200m listew, wciąganie przewodów ok. 7000m, ok. 496 podłączeń przewodów kabelkowych); 4. Montaż osprzętu instalacyjnego (puszki 158szt., włączniki i gniazda ok. 118szt.); 5. Montaż opraw (ok. 95szt.); 6. Tablice rozdzielcze (montaż skrzynki rozdzielczej); 7. Badania i pomiary powykonawcze; 8. Instalacja telefoniczna; 9. Roboty budowlane (obudowy kartonowo - gipsowe rur, ścianki jednowarstwowe); 10. Montaż powierzchniowego projektora multimedialnego; 11. Dokumentacja powykonawcza. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 03.08.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 03.08.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 31.20.00.00-8, 31.00.00.00-6, 31.60.00.00-2, 32.40.00.00-7
  • Termin realizacji zamówienia: 31.08.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.769) oraz, którzy:

  • przedłożą Formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 b do SIWZ;
  • przedłożą świadczenie Wykonawcy, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • przedłożą Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
  • wykażą się opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem, należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniami, że osoba Kierownika Budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC;
  • przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (1 robota budowlana o wartości minimum 50 tys. zł odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami).

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 19.07.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 213864 - 2010


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

233 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

103 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

206 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

7.5 MBPobierzPodgląd pliku