20.09.2010 r. - remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Kupieckiej w Kołobrzegu

3 września 2010
BZ-3410-4.II-23/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Kupieckiej w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Kupieckiej w Kołobrzegu, polegający na: a) rozebraniu krawężników betonowych wraz z ławą betonową (12,50 mb); b) rozebranie chodników z płyt 35x35x5cm (58,32 m2); c) rozebranie chodników z płyt 50x50x7cm (271,30 m2); d) rozebranie podbudowy betonowej (3,96 m2); e) rozebranie obrzeży (314,80 mb); f) roboty ziemne ręczne i mechaniczne(29,097 m3); g) rowki pod obrzeża i krawężniki (327,30 mb); h)ustawienie obrzeży (314,80 mb); i) ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ławy betonowej (12,50 mb); j) wykonanie chodników z kostki betonowej kolorowej grubości 6 cm, 70% kostki siwej, 30% kostki czerwonej (333,60 m2); k) regulacja pionowa urządzeń podziemnych (1,80 m3); l) dokumentacja geodezyjna powykonawcza (1,- kpl.); ł) oznakowanie robót wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu (1,- kpl.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 20.09.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 20.09.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1.
  • Termin realizacji zamówienia: 15.11.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( forma zatrudnienia), należy wypełnić /załącznik nr 2/;
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 300,00 m2 /załącznik nr 3 /;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 03.09.2010r. pod numerem 276390-2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

133 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

129 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

98 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiary

1.0 MBPobierzPodgląd pliku