31.08.2010 r. - remont nawierzchni bitumicznych ulicy Kupieckiej i Solnej oraz drogi wewnętrznej na dz. nr 8/24 - ul. Żółkiewskiego w Kołobrzegu

13 sierpnia 2010
BZ-3410-4.II-20/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni bitumicznych ulicy Kupieckiej i Solnej oraz drogi wewnętrznej na dz. nr 8/24 - ul. Żółkiewskiego w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni bitumicznych ulicy Kupieckiej i Solnej oraz drogi wewnętrznej na dz. nr 8/24 - ul. Żółkiewskiego w Kołobrzegu, polegająca na: a) element 1, ul. Solna - wymiana nawierzchni bitumicznej na moście na rzece Parsęcie oraz na przyczółkach na odcinkach 30 metrów (rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 865,80 m2; rozebranie krawężników - 240,00 mb; ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm wraz z ławą betonową - 240,00 mb; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 865,80 m2; regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych oraz naprawy urządzeń z betonu - 2,70 m3; oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu - 1,-kpl.); b) element 2, ul. Kupiecka - wymiana nawierzchni bitumicznej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Złotej-bocznej (rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 770,00 m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 770,00 m2; rozebranie podbudowy betonowej - 120,00 mb; wykonanie podbudowy betonowej - 120,00 mb; regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych oraz naprawy urządzeń z betonu - 3,30 m3; odtworzenie oznakowania poziomego, przejścia dla pieszych - 36,00 m2; oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu- 1,-kpl); c) element 3, droga wewnętrzna na dz. nr 8/24 - ul. Żółkiewskiego (rozebranie podbudowy betonowej - 22,00 mb; wykonanie podbudowy betonowej - 22,00 mb; podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych - 137,45 m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 274,90 m2; regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych oraz naprawy urządzeń z betonu - 3,00 m3; oznakowanie prac prowadzonych w pasie drogowym wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu - 1,-kpl; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 31.08.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 31.08.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.23- 8
  • Termin realizacji zamówienia: 30.10.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • przedłożą oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz.759);
  • przedłożą oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( forma zatrudnienia);
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, o pow. 1.000,00m2;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 13.08.2010r. pod numerem 249014-2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

140 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

137 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa projekt

95 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiary

6.5 MBPobierzPodgląd pliku