01.10.2010 r. - budowę zatoki parkingowej w pasie drogowym ul. Przesmyk w Kołobrzegu

15 września 2010
BZ-3410-4.I-26/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
budowę zatoki parkingowej w pasie drogowym ul. Przesmyk w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki parkingowej w pasie drogowym ulicy Przesmyk w Kołobrzegu, polegająca na: 1. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych-0,054ha; 2.Usunięcie mechaniczne warstwy ziemi urodzajnej z darnią, grubość 15 cm- 610,00 m2;3. Wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV, na głębokość 20 cm- 450,00 m2;4. Wywiezienie ziemi z wykopów - 181,50 m3; 5. Rozebranie krawężników betonowych - 100,00 mb;6. Ustawienie krawężników betonowych wtopionych, najazdowych, o wymiarach 12x25cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,045m3/mb z betonu B-10 - 100,00 mb; 7. Ustawienie krawężników betonowych wystających na podsypce cementowo-piaskowej- 109,00 mb; 8. Ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej- 126,00 mb; 9. Wykonanie w-wy odsączającej z piasku o grubości 10 cm- 619,00 m2;10. Wykonanie chodnika z kostki betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 169,00 m2;11. Wykonanie podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego - 450,00m2;12. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 450,00m2;13. Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót- 1,- kpl.;14. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza- 1,- kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 01.10.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 01.10.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.20-7
  • Termin realizacji zamówienia: 25.11.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą oświadczenia:
    1. że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami ( forma zatrudnienia).
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 600,00 m2;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 15.09.2010r. pod numerem 292670-2010

Zastępca Prezydenta Miasta
Mirosław Tessikowski

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581
 


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

134 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

98 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

129 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

855 KBPobierzPodgląd pliku