26.10.2010 r. - remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Narutowicza

11 października 2010
BZ-3410-4.I-30/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Narutowicza w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Narutowicza w Kołobrzegu, polegający na: 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- 0,102 km; 2.Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową 0,045m3/mb - 35,80 mb; 3.Rozebranie krawężników kamiennych wraz z ławą betonową 0,045m3/mb - 6,705 mb; 4.Rozebranie chodników z płyt betonowych- 247,50 m2; 5.Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm - 655,25 m2; 6.Rozebranie obrzeży betonowych 8x30cm - 286,00 mb; 7.Rozebranie podbudowy betonowej grubości 12 cm - 6,90 m2; 8.Ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 10 - 20cm - 95,39 m3; 9.Ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem rowka 20x20cm- 286,00 mb; 10.Ustawienie krawężników betonowych wystających na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu B-10 0,0525m3/m oraz wykonaniem rowka 20x20cm- 35,80 mb; 11.Ustawienie krawężników kamiennych wystających, MATERIAŁ INWESTORA, na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu B-10 0,0525m3/m oraz wykonaniem rowka 20x20cm- 149,00 mb; 12.Wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu- 931,75 m2; 13.Wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-75 grubości 12 cm po zagęszczeniu - 26,60 m2; 14.Wykonanie chodnika z kostki betonowej „STAROBRUK” grubości 6 cm, kolor - trzy odcienie beżu lub kolor brązowy na podsypce cementowo-piaskowej- 931,75 m2; 15.Regulacja pionowa urządzeń podziemnych- 3,60 m3; 16.Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1,- kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 26.10.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 26.10.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1
  • Termin realizacji zamówienia: 15.12.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą oświadczenia:
    1. że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami ( forma zatrudnienia).
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 600,00 m2
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 11.10.2010r. pod numerem 326886-2010

Zastępca Prezydenta
Mirosław Tessikowski

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

136 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

98 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

130 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiar

1.8 MBPobierz na dyskPodgląd pliku