16.08.2010 r. - budowa stanowisk postojowych dla samochodów osobowych na dz. 4/332

30 lipca 2010
BZ-3410-4.II-14/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 14.000 euro na:
budowę stanowisk postojowych dla samochodów osobowych na dz. 4/332 obręb 8 przy ul. Nowogródzkiej w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 13 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-543 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Milena Bytomska - Kierownik Referatu Lokalowego Wydziału Komunalnego, e-mail: m.bytomska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót związanych z budową stanowisk postojowych dla samochodów osobowych na dz. 4/332 obr. 8 przy ul. Nowogródzkiej w Kołobrzegu, w tym: 1. Roboty ziemne (mechaniczne roboty ziemne - 125m3; korytowanie (130m2; profilowanie i zagęszczanie ręczne podłoża - 299,25m2); 2. Krawężniki i obrzeża (rowki o wym. 20x20cm - 144,5mb; ława betonowa zwykła pod krawężniki - 5,058m3; obrzeża bet. - 144,5mb); 3. Nawierzchnia (warstwa odsączająca - 299,25 m2; podbudowa z kruszywa łamanego - 299,25m2; nawierzchnia z płyt drogowych betonowych ażurowych - 299,5m2); 4. Ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia - 76m2; 5. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 1kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 16.08.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 16.08.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV -45.23.32.50-6
  • Termin realizacji zamówienia: 30.09.2010 r.
  • • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o pow. 200,00 m2;
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz oświadczenie, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 30.07.2010r. pod numerem 231030-2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

127 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

90 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

745 KBPobierzPodgląd pliku