18.06.2010 r. - remont pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem w budynku PM nr 7
28 maja 2010
BZ-3411-2.II-1/10
OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem w budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Bogusława X 17 w Kołobrzegu - etap I
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Przedszkolu Miejskim nr 7, ul. Bogusława X 17, 78-100 Kołobrzeg, tel. (094) 35-25-782 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Monika Hazubska - Dyrektor Przedszkola nr 7 e-mail: dyrektor@pm7kg.pl Koszt specyfikacji wynosi 150 zł. Należność należy wpłacać przelewem na konto Przedszkola Miejskiego nr 7: Nr 23 1020 2821 0000 1602 0073 9235 lub gotówką w Kancelarii Przedszkola. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem polegający na wykonaniu robót rozbiórkowych, konstrukcyjnych, ściany, tynki, malowanie, posadzki, montaż stolarki drzwiowej, instalacje sanitarne i elektryczne, zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 18.06.2010r. do godz. 9:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 18.06.2010r. o godz.10:00
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zmianami) oraz, którzy:
przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy
przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania przetargowego;
przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
przedłożą Formularz cenowy na załączniku nr 3 do SIWZ;
wykażą się opłaconą polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz oświadczenie, że Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie (załącznik nr 4);
przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (1 robota budowlana o wartości minimum 100tys. zł odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remont pomieszczeń kuchni w obiektach użyteczności publicznej wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami).
Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 28.05.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 147822 - 2010
Prezydent Miasta
Janusz Gromek
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
214 KB
Umowa - projekt
91 KB
Opis przedmiotu zamówienia
77 KB
Zestawienie dokumentacji projektowej
38 KB
Załączniki
2.8 MB
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2010.05.28, 11:39, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2010.05.28, 11:40, Historia zmian