24.03.2010 r. - remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Grottgera i Sikorskiego w Kołobrzegu

05 marca 2010
BZ-3410-4.I-2/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Grottgera i Sikorskiego w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 17 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e- mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: jest „Remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Grottgera i Sikorskiego w Kołobrzegu” polegający na: Ul. Grottgera 1.Roboty rozbiórkowe: a)ławy betonowej 0,045m3/mb - 1,17m3,b) krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej- 26,00mb, c)krawężnika kamiennych 20x35cm na podsypce cementowo-piaskowej- 26,00mb, d) chodników z płyt 35x35x5cm -743,50m2, e)obrzeży chodnikowych - 407,00mb; 2. Roboty ziemne - korytowanie: a)roboty ziemne ręczne i mechaniczne na głębokość 10cm- 95,725m3; 3.Krawężniki i obrzeża: a)rowki o wymiarach 20x20cm pod ławy krawężnikowe i obrzeża- 299,00mb; b)krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową z betonu B-10 - 0,0525 m3/mb- 26,00 mb; c)krawężniki kamienne o wym. 20x35cm wystające, materiał inwestora, na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową z betonu B-10 - 0,0525 m3/mb- 26,00mb; d)obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 266,50mb; 4.Chodniki: a)warstwa odcinająca z piasku grubości 6 cm po zagęszczeniu- 867,25m2; b)chodniki z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, kolorowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, 30% kostka czerwona 70% kostka siwa- 867,25m2; c) podbudowa betonowa z betonu B-7,5 grubości 12cm, bez dylatacji -90,00m2; 5.Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych-2,70m2;6.Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu- 1,- kpl. Ul. Sikorskiego 1.Roboty rozbiórkowe: a)ławy betonowej 0,045m3/mb- 7,313m3; b)krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej -162,50 mb;c)rozebranie chodników z płyt 35x35x5cm- 413,75m2; d)rozebranie obrzeży chodnikowych 8x30cm-90,00 mb;2. Roboty ziemne - korytowanie: a)roboty ziemne ręczne i mechaniczne na głębokość 10 cm- 41,375m3; 3.Krawężniki i obrzeża:a)rowki o wymiarach 20x20cm pod ławy krawężnikowe i obrzeża - 252,50mb; b)krawężniki betonowe o wym. 15x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową z betonu B-10 - 0,0525m3/mb-129,50mb; c)krawężniki kamienne o wym. 20x35 cm wystające, materiał Wykonawcy, na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową z betonu B-10-0,0525m3/mb - 33,00mb; d)obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 90,00mb; 4.Chodniki: a)warstwa odcinająca z piasku grubości 6 cm po zagęszczeniu-413,75m2; b)chodniki z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, kolorowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, 30% kostka czerwona 70% kostka siwa- 413,75m2; 5.Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych-1,20m2; 6.Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu- 1,- kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 24.03.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 24.03.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8
  • Termin realizacji zamówienia: 31.05.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy).
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz.1655 z późn. zm.);
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 800,00 m2;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika (zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów art.6.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku oraz § 1 ust.2 pkt. 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane);
  • Przedłożą kosztorys ofertowy (zawierający wszystkie pozycje przedmiaru) sporządzony w oparciu o przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 05.03.2010r. pod numerem 60762

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

140 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

93 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

135 KBPobierzPodgląd pliku

Szczegółowa Specyfikacja Techniczna

755 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

6.3 MBPobierzPodgląd pliku

17.03.2010 r. - pytania i odpowiedzi (zestaw pierwszy)

26 KBPobierzPodgląd pliku