29.10.2010 r. - remont nawierzchni chodnika w ul. Armii Krajowej

14 października 2010
BZ-3410-4.II-31/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni chodnika w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Budowlanej w Kołobrzegu."

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Armii Krajowej w Kołobrzegu na odcinku od ul. E. Gierczak do ul. Budowlanej, polegający na: a) robotach pomiarowych - 0,063 km; b) rozebraniu nawierzchni mineralno-bitumicznych - 26,90 m2; c) rozebraniu chodników z płyt betonowych - 340,00 m2; d) rozebraniu obrzeży betonowych - 136,00 mb; e) rozebraniu krawężników kamiennych - 148,00 mb; f) ręcznych i zmechanizowanych robotach ziemnych - 106,50 m3; g) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża - 420,00 m2; h) ustawieniu krawężników kamiennych wystających, (materiał Inwestora) - 148,00 mb; h) ustawieniu krawężników betonowych - 92,00 mb; i) ustawieniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej - 136,00 mb; j) nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm - 90,00 m2; k) regulacji pionowa urządzeń podziemnych: - włazy kanałowe (5,- szt.), - zawory wodociągowe i gazowe (3,-szt.), - studnie telekomunikacyjne (2,-szt.); l) wykonaniu chodnika z kostki betonowej kolorowej - 330,00 m2; ł) remoncie nawierzchni bitumicznych - 2,96 tony; m) ręcznym plantowaniu terenu z rozrzuceniem torfu oraz założeniem trawników dywanowych siewem - 126,00 m2; n) dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 1,- kpl.; o) oznakowaniu prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1,- kpl.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 29.10.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 29.10.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1
  • Termin realizacji zamówienia: 15.12.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zmianami) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (forma zatrudnienia), należy wypełnić /załącznik nr 2/;
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 300,00 m2 /załącznik nr 3 /;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 14.10.2010r. pod numerem 285485-2010

PREZYDENT MIASTA
Janusz Gromek

Opracowała: mgr inż. Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

137 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

130 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

99 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiar

1.9 MBPobierz na dyskPodgląd pliku