23.04.2010 r. - rewitalizacja Parku im. Jedności Narodowej

31 marca 2010
BZ-3410-2.I-6/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
rewitalizację Parku im. Jedności Narodowej w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Park Nadmorski i Park Jedności Narodowej

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-604 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agata Ulewicz - Główny Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: a.ulewicz@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. W ramach zamówienia należy wykonać 1.Roboty rozbiórkowe;2.Roboty ziemne;3.Nawierzchnie:a)nawierzchnia ze szlachetnej kostki betonowej w ilości około 2.800m2,b)nawierzchnia z mieszanek mineralnych w ilości około 5.510m2;4Elementy małej architektury: a) siedziska z desek mahoniowych w ilości około 38m,b)dostawa i montaż ławek parkowych w ilości 35szt,c)dostawa i montaż koszy na śmieci w ilości 50szt; 5.Zieleń - Sadzenie i pielęgnacja krzewów w ilości 11szt; 6.Oświetlenie zewnętrzne: wymiana słupów oświetleniowych typu parkowego w ilości 63 szt;7.Dokumentacja powykonawcza; 8.Promocja (tablice informacyjne i pamiątkowe). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 16.04.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 16.04.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.11.27.10-5
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Formularz oferty
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia go na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą Formularz cenowy
  • Przedłożą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł. W przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu
  • Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wymagane przepisami prawa budowlanego, posiada wymagane ubezpieczenie OC
  • Przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni (ścieżki, alejki, place rekreacyjne itp.) z wysokogatunkowych surowców np: łupki wysokogórskie, żwir i kamień naturalny o grubości ziarna od 0 do 10mm np. nawierzchnia HanseGrand o powierzchni minimum 1000m2. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami - zgodnie z § 1 ust 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 31.12.2009 r. (Dz. U. z 2009 r. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
  • Przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na kwotę minimum 800 tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Oświadczenie, iż wykonawca zapewni nadzór nad robotami prowadzonymi na terenie parku zabytkowego osoby posiadającej uprawnienia do kierowania pracami na terenach zieleni urządzonej, zgodnie z § 8 ust. 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 31.03.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 91548 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO NA LATA 2007- 2013

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

375 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie Dokumentacji Projektowej

64 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

163 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

235 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

8.5 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi (zestaw 2) - 16.04.2010 r.

136 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi (zestaw 1) - 14.04.2010 r.

110 KBPobierzPodgląd pliku

Zmiana terminu przetargu

24 KBPobierzPodgląd pliku