15.09.2010 r. - remont pochylni, schodów i chodników przy zejściu z ul. Solnej

31 sierpnia 2010
BZ-3410-4.I-22/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont pochylni, schodów i chodników przy zejściu z ul. Solnej na Bulwar Nad Parsętą w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: remont pochylni, schodów i chodników przy zejściu z ul. Solnej na Bulwar Nad Parsętą polegający na: a) element 1 - remont schodów i chodników przy zejściu z ul. Solnej na Bulwar Nad Parsętą (rozebranie murów z kamienia powyżej terenu, rozebranie podłoża z betonu żwirowego (2,61m3), rozebranie chodników z płyt (42,00m2), rozebranie chodników z kostki betonowej (28,00m2), rozebranie obrzeży (58,00mb), wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych (0,30m3), zbrojenie konstrukcji monolitycznych (0,025tony), roboty ziemne ręczne i mechaniczne (5,4m3), ława fundamentowa 0,60m3), wykonanie murków z kamienia (1,40m3), wykonanie stopni blokowych (55,00mb), wykonanie murków z cegły klinkierowej (10,94m2), licowane ścian (9,8m2), ustawienie obrzeży (58,00mb), wykonanie chodników z płyt o fakturze z kamienia płukanego (70,00m2), podbudowa betonowa (19,25m2); b) element 2 - pochylnia dla osób niepełnosprawnych (roboty ziemne ręczne i mechaniczne (14,00m3), ława fundamentowa pod murek z cegły klinkierowej (2,00m3), wykonanie murków z cegły klinkierowej (12,6m2), wykonanie pochyli i podestów z płyt betonowych fakturze z kamienia płukanego (112,92m2), wykonanie poręczy podwójnych przy pochylniach (54,00mb). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 15.09.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 15.09.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1, 45.26.25.00-6, 45.26.25.10-9.
  • Termin realizacji zamówienia: 15.11.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( forma zatrudnienia), należy wypełnić /załącznik nr 2/;
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające wykonanie nawierzchni z płyt betonowych lub kostki betonowej o pow. min. 180,00m2 /załącznik nr 3 /;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 31.08.2010r. pod numerem 270664-2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

138 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

131 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

101 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

1.2 MBPobierzPodgląd pliku