03.12.2010 r. - remont kolektora deszczowego w pasie drogowym ul. Łopuskiego

17 listopada 2010
BZ-3410-4.I-35/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont kolektora deszczowego w pasie drogowym ul. Łopuskiego w Kołobrzegu realizowanym w ramach inwestycji "Przebudowa kanałów deszczowych w pasie drogowym ul. Łopuskiego"

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Armii Krajowej 12 - Ratusz, tel. (94) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Czesław Stoma - Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji, e-mail: inwestycje@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 25 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest remont kolektora deszczowego w pasie drogowym ul. Łopuskiego w Kołobrzegu na odcinku od ul. Św. Macieja do wylotu zlokalizowanego w Kanale Drzewnym p przekroju jajowym 09/06 m, łącznej długości 667,5 mb metodą elastycznego rękawa impregnowanego żywicą dostosowanego do kształtu kanału. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 03.12.2010r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg

ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 03.12.2010r. o godz.10:00.

  • Kod CPV - 45.23.13.00-8
  • Termin realizacji zamówienia: 31.10.2011 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz.759 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą Formularz ofertowy
  • Przedłożą oświadczenia:
    • że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • Przedłożą Formularz cenowy;
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającą na wykonaniu: remontu sieci kanalizacji deszczowej elastycznym rękawem. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania/zadań odpowiednimi dokumentami;
  • Przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie, że osoba Kierownika Budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego do wykonania zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC;
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu;
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych);

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 17.11.2010 r. pod numerem 371854-2010

Zastępca Prezydenta
Mirosław Tessikowski

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Pytania i odpowiedzi z dnia 29.11.2010 r. - zestaw pierwszy

158 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

271 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

72 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

129 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie dokumentacji projektowej

22 KBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja Projektowa

0.9 MBPobierzPodgląd pliku