03.11.2010 r. - przebudowa Punktu Informacji Turystycznej w Kołobrzegu przy ul. Dworcowej 1

14 października 2010
BZ-3411-6.II-1/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
przebudowa Punktu Informacji Turystycznej w Kołobrzegu przy ul. Dworcowej 1

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, Plac Ratuszowy 2/1, 78-100 Kołobrzeg, tel. (94) 35-51-320 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Marta Ostapiec - p.o. Dyrektor Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, e-mail: m.ostapiec@cp.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w biurze CPiIT lub przelewem na konto Nr 16 1020 2821 0000 1402 0026 0182. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa Punktu Informacji Turystycznej zlokalizowanego na dz. nr 21/2 obr. 12 przy ul. Dworcowej 1 w Kołobrzegu. Przedmiotowy projekt dotyczy poprawy infrastruktury turystyczno - informacyjnej oraz jakości świadczonych usług przez Centrum Promocji i Informacji Turystycznej (CPiIT) w Kołobrzegu, w ramach którego przewiduje się min. wykonanie przebudowy i remont budynku CPiIT opierającego się na ulepszeniu infrastruktury, tj. roboty zewnętrzne, elewacja budynku, remont dachu, roboty elektryczne, roboty izolacyjno - kanalizacyjne oraz polepszenie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 03.11.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 03.11.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.00.00-8, 45.42.20.00-1, 45.45.00.00-6, 45.45.41.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.10.00-6, 45.31.12.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: 29.04.2011r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zmianami) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby, należy wypełnić
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie o wartości, co najmniej 100.000,00 zł, dotyczące przebudowy budynku użyteczności publicznej

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 14.10.2010r. pod numerem 285603-2010

PREZYDENT MIASTA
Janusz Gromek

Opracowała: mgr inż. Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Pytania i odpowiedzi z dnia 27.10.2010 r. - zestaw pierwszy

156 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

4.0 MBPobierzPodgląd pliku

Budynek - przedmiar

30 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja IT

172 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zestawienie Dokumentacji Projektowej

177 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

187 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

308 KBPobierzPodgląd pliku
232 KBPobierzPodgląd pliku