29.01.2010 r. | remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

07 stycznia 2010
BZ.I.341-0/4/42/09

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok.nr 17 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski – Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg polegające na bieżącym utrzymaniu i budowie nawierzchni tymczasowych dróg gminnych oraz remonty nawierzchni jezdni i chodników wraz z transportem – średnia odległość w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg tj. do 5 km, w tym:

  1. Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych -200,00m2
  2. Przełożenie nawierzchni z żelbetowych -300,00m2
  3. Utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej -1300,0m2
  4. Remont nawierzchni nieulepszonych-żużlowych mechanicznie z uzupełnieniem materiału -400,00m2
  5. Remont nawierzchni nieulepszonych-żużlowych mechanicznie bez uzupełnienia materiału-2000,0m2
  6. Wykonanie nowej nawierzchni nieulepszonej-żużlowej-300,00m2
  7. Remont nawierzchni nieulepszonej-żwirowej-1000,0m2
  8. Remont nawierzchni nieulepszonej kamieniem łamanym-5060,0m2
  9. Remont nawierzchni z kostki betonowej-1050,0m2
  10. Remont nawierzchni chodników z płyt betonowych i kamiennych.-390,00m2
  11. Remont nawierzchni i podbudów betonowych-120,00m2
  12. Remont nawierzchni z kostki kamiennej i brukowca-150,00m2
  13. Remont nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych-1030,0m2
  14. Przestawienie krawężników betonowych i kamiennych-150,00mb
  15. Przestawienie obrzeży betonowych-300,00mb
  16. Regulacja kratek ściekowych ulicznych-28,00szt.
  17. Remont cieków ulicznych-80,00mb
  18. Wymiana studzienki ściekowej ulicznej oraz przykanalika-4,00szt.
  19. Regulacja wysokościowa urządzeń-18,00szt.
  20. Wymiana przepustu pod zjazdem oraz ścianki czołowej przepustu-10,00mb
  21. Wypełnienie przekopów-przełomów piaskiem stabilizowanym cementem-20,00m3
  22. Transport technologiczny materiałów budowlanych-100,00ton
  23. Mechaniczne wykonanie wykopu-250,00m2
  24. Rozebranie nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy betonowej-150,00m2
  25. Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych i płyt kamiennych -260,00m2
  26. Rozebranie obrzeży betonowych -200,00mb

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 29.01.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 29.01.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV – 45.23.31.42-6, 45.23.32.51-3
  • Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do 28.02.2011r.
  • Termin związania ofertą – 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pz.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.;
  • przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • przedłożą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • przedłożą oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
  • przedłożą oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem z chwilą uzyskania zamówienia: a)równiarka drogowa, b)walec gładki wibracyjny, c)ciągnik kołowy 55kW (75KM) z przyczepą lub samochód samowyładowczy, d)żuraw samochodowy, e)wibrator powierzchniowy, f)wibrator stopowy;
  • przedłożą decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi – zgodnie z art. 17 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z póź. zm.);
  • przedłożą oświadczenie wykonawcy o pełnej całodobowej gotowości do wykonywania usług związanych z zabezpieczeniem pasa drogowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego;
  • przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające:
    1. remont lub budowa nawierzchni nieulepszonych: żużlem lub gruzem z recyklingu lub kamieniem łamanym o łącznej powierzchni 1.000,00m2 minimum,
    2. remont nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5cm lub 50x50x7cm lub 40x40x5 cm lub płyt kamiennych o łącznej powierzchni 500,00 m2, minimum,
    3. remont nawierzchni jezdni z kostki kamiennej lub brukowca lub płyt betonowych sześciokątnych lub kwadratowych lub płyt drogowych PROZBET o łącznej powierzchni 500,00m2, minimum;
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 07.01.2010r. pod numerem 3983-2010

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

130 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

328 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

189 KBPobierzPodgląd pliku