29.01.2010 r. | remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
07 stycznia 2010
BZ.I.341-0/4/42/09
OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok.nr 17 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski – Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg polegające na bieżącym utrzymaniu i budowie nawierzchni tymczasowych dróg gminnych oraz remonty nawierzchni jezdni i chodników wraz z transportem – średnia odległość w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg tj. do 5 km, w tym:
Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych -200,00m2
Przełożenie nawierzchni z żelbetowych -300,00m2
Utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej -1300,0m2
Remont nawierzchni nieulepszonych-żużlowych mechanicznie z uzupełnieniem materiału -400,00m2
Remont nawierzchni nieulepszonych-żużlowych mechanicznie bez uzupełnienia materiału-2000,0m2
Wykonanie nowej nawierzchni nieulepszonej-żużlowej-300,00m2
Transport technologiczny materiałów budowlanych-100,00ton
Mechaniczne wykonanie wykopu-250,00m2
Rozebranie nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy betonowej-150,00m2
Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych i płyt kamiennych -260,00m2
Rozebranie obrzeży betonowych -200,00mb
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 29.01.2010r. do godz. 9:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 29.01.2010r. o godz.10:00
Kod CPV – 45.23.31.42-6, 45.23.32.51-3
Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do 28.02.2011r.
Termin związania ofertą – 30 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:
przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pz.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.;
przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
przedłożą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
przedłożą oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
przedłożą oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem z chwilą uzyskania zamówienia: a)równiarka drogowa, b)walec gładki wibracyjny, c)ciągnik kołowy 55kW (75KM) z przyczepą lub samochód samowyładowczy, d)żuraw samochodowy, e)wibrator powierzchniowy, f)wibrator stopowy;
przedłożą decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi – zgodnie z art. 17 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z póź. zm.);
przedłożą oświadczenie wykonawcy o pełnej całodobowej gotowości do wykonywania usług związanych z zabezpieczeniem pasa drogowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego;
przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające:
remont lub budowa nawierzchni nieulepszonych: żużlem lub gruzem z recyklingu lub kamieniem łamanym o łącznej powierzchni 1.000,00m2 minimum,
remont nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5cm lub 50x50x7cm lub 40x40x5 cm lub płyt kamiennych o łącznej powierzchni 500,00 m2, minimum,
remont nawierzchni jezdni z kostki kamiennej lub brukowca lub płyt betonowych sześciokątnych lub kwadratowych lub płyt drogowych PROZBET o łącznej powierzchni 500,00m2, minimum;
przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 07.01.2010r. pod numerem 3983-2010
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2010.01.07, 12:21, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2010.01.07, 12:22, Historia zmian