08.05.2009 r. - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na inwentaryzacja systemu odwodnieniowego i oszacowanie wartości sieci kanalizacji deszczowej istniejącej w obszarze ograniczonym torami kolejowymi PKP i rzeką Parsętą

24 kwietnia 2009
BZ.III.341-0/4/12/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
inwentaryzacja systemu odwodnieniowego i oszacowanie wartości sieci kanalizacji deszczowej istniejącej w obszarze ograniczonym torami kolejowymi PKP i rzeką Parsętą, pomiędzy ul. Solną i ul. Myśliwską oraz Krzywoustego

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Referacie Inżynierii i Ochrony Środowiska pok. nr 9 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-536 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Kierownik Referatu Inżynierii i Ochrony Środowiska, Bożena Karaszewska e-mail: b.karaszewska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia:

  1. Kompletną inwentaryzację geodezyjną systemu
  2. Operatu szacunkowego wartości miejskiej sieci kanalizacji deszczowej

Powierzchnia całkowita objęta zamówieniem 148,0 ha w tym ca 113,0 ha tereny zurbanizowane. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 08.05.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 08.05.2009. o godz.10:

  • Kod CPV - 71322100-2
  • Termin realizacji zamówienia
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.)oraz którzy:

  • Przedłożą wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty geodezyjne w zakresie sieci), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania, potwierdzonych przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych, że prace zostały przyjęte do zasobu i wykonane należycie. Należy podać co najmniej 1 zamówienie o min. wartości 30.000,00 zł
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Do wym. należy dołączyć :dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu: geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - zgodnie z art. 42 ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z poźn. zm.) oraz dokument potwierdzający uprawnienia rzeczoznawcy do szacowania majątku
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • Przedłożą oświadczenie o dysponowaniu oprogramowaniem niezbędnym do wykonania zamówienia

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 24.04.009r. pod numerem 66311 -2009

Opracowała: Julia Tarnawczyk
podinspektor BZ, tel. (094) 35 51 581



Załącznik.jpg

833 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa.doc

66 KBPobierzPodgląd pliku

Opis.doc

56 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

217 KBPobierzPodgląd pliku