15,04,2009 r. - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na utrzymanie kwietników sezonowych, różanek i bylin w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych Miasta Kołobrzeg

07 kwietnia.2009
BZ.III.341-0/4/9/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
utrzymanie kwietników sezonowych, różanek i bylin w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych Miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agnieszka Majewska -podinspektor Referatu Drogowego, e-mail: a.majewska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 14.25 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: Utrzymania kwietników sezonowych, różanek i bylin w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych Miasta Kołobrzeg, w tym:

  1. Wykonanie nasadzeń - II obsada kwietników 293,0 m2 i gazonów 13 sztuk
  2. Utrzymanie rabat kwiatowych, gazonów, krzewów, krzewinek i bylin oraz różanek
  3. Likwidacja nasadzeń - II obsady i gazonów
  4. Wykonanie trawnika z siewu
  5. Renowacja różanek

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 15.04.2009 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 15.04.2009. o godz.10:00

  • Kod CPV - 77310000-6, 74252100-1, 77314000-4, 45112710-5
  • Termin realizacji zamówienia 31.12.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Jedno lub dwa zamówienia o wartości usługi 60.000,00 zł łącznie
  • Przedłożą dokumenty potwierdzające posiadanie dla minimum jednego pracownika zatrudnionego przy świadczeniu usług wykształcenia ogrodnika lub ogrodnika terenów zielonych
  • Przedłożą wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi będzie dysponował Wykonawca z chwilą uzyskania zamówienia: - podlewaczkę do kwietników - 1szt.; - drobny sprzęt ogrodniczy m.in.: grabie, sekatory, szpadle, grace, motyki, miotły, itp.; - 1 samochód lub ciągnik z przyczepą - wyposażone w plandeki
  • Wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 07.04.2009r. pod numerem 59285 - 2009

Opracowała: Julia Tarnawczyk
podinspektor BZ, tel. (094) 35 51 581



Załączniki.zip

20 MBPobierzPodgląd pliku

Umowa.doc

185 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta.doc

225 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

183 KBPobierzPodgląd pliku