03.04.2009 r. | przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wykonanie dokumentacji projektowej: Renowacji budynku Ratusza

23 marca 2009
BZ.II.341-0/2/2/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
wykonanie dokumentacji projektowej: Renowacji budynku Ratusza

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Czesław Stoma - Z-ca Naczelnika Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: inwestycje@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej "Renowacji budynku Ratusza" zgodnie z zatwierdzonym programem prac konserwatorskich obejmującym: ściany elewacji do kurtyn attyk, ściany wewnętrzne i posadzki, drewno stolarka okienna i drzwiowa, metal żelazo, detal kamienny, instalacje odprowadzenia wód opadowych (rynny, rury spustowe) wraz z fosą okalającą ratusz.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 03.04.2009 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 03.04.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 71.22.00.00-6
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.08.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • przedłożą dokumenty (np. referencje lub inne) potwierdzające wykonanie projektu budowlanego renowacji obiektu zabytkowego o kubaturze minimum 10000 m3 w okresie ostatnich 3 lat
  • przedłożą dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz ważne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 23.03.2009 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 53269 - 2009

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel.: +48 94 35 51 581



Pytania i odpowiedzi.pdf

106 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

273 KBPobierzPodgląd pliku

mapka.jpg

728 KBPobierzPodgląd pliku

Program prac konserwatorskich.doc

4.6 MBPobierzPodgląd pliku

Decyzja.doc

776 KBPobierzPodgląd pliku