17.03.2009 r. - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

3 marca 2009
BZ.I.341-0/4/7/09

OGŁOSZENIE
 URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są: 1/wymiana tablic znaków drogowych (369 szt.); 2/wymiana słupków o długości 3,50 m lub 4,50 m i średnicy 60 mm do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego l=5 m (128 szt.);3/montaż słupa ozdobnego (4 szt.); 4/montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych (300 mb); 5/montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi (50 szt.); 6/ustawienie bariery rurowej (10 szt.); 7/ustawienie słupka blokującego żeliwnego (60 szt.); 8/ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz (5 szt.); 9/ustawienie słupka przeszkodowego U05b i blokującego U-12c (26 szt.); 10/uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych (100mb); 11/oznakowanie awaryjne (5 kpl.); 12/montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem (2 kpl.); 13/montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem (8 kpl.); 14/montaż lustra drogowego (3 szt.); 15/naprawy- słupków do znaków drogowych (50 szt.),barier rurowych (20 szt.),słupków retro i betonowych (20 szt.), tablic znaków drogowych (50 szt.), mycie tablic znaków drogowych (400 szt.); 16/malowanie elementów oznakowania pionowego- słupki do znaków drogowych (100 szt.), bariery rurowe stałe i ruchome (40 szt.), słupki „retro”(50szt.),bariery łańcuchowe pojedynczych (200mb); 17/codzienny przegląd oznakowania pionowego (12 m-cy); 18/odnowienie oznakowania poziomego- a/ oznakowanie cienkowarstwowe: - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane (1.700m2),- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych(10.000m2),-strzałki i inne symbole na jezdni (300 m2); b/ oznakowanie grubowarstwowe:- linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane (80 m2),- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych (400 m2),- strzałki i inne symbole na jezdni (40 m2). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 17.03.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 17.03.2009r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 34.92.21.00-7
  • Termin realizacji zamówienia: 15.12.2009r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • wykażą się polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
  • przedłożą wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że minimum jedno zamówienie wykonania oznakowania poziomego o powierzchni 5000.00 m2 oraz wykonania oznakowania pionowego na wartość 200.000,00 złotych,
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane o specjalności drogowej w ograniczonym zakresie(minimum)wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 03.03.2009r. pod numerem 44391-2009

Opracowała :Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (094) 35 51 581



Załącznik.zip

5.1 MBPobierzPodgląd pliku

Umowa.doc

226 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta.doc

279 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

119 KBPobierzPodgląd pliku