14.05.2008 r. - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 206.000 euro na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na nieruchomościach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg oraz utrzymaniem terenów zieleni Miasta Kołobrzeg

Kołobrzeg, 3 kwietnia 2008
BZ- 341-0/4/12/08

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 206.000 euro na:
świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na nieruchomościach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg oraz utrzymaniem terenów zieleni Miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 14 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-539 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Aleksandra Stecka - Inspektor Wydziału Komunalnego, e-mail: a.stecka@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 25 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są: usługi związane z całorocznym utrzymaniem czystości i porządku na terenach nieruchomości należących do Gminy Miasto Kołobrzeg oraz z zakresu utrzymania terenów zieleni Miasta Kołobrzeg, w tym:

  1. utrzymanie czystości i porządku terenów Gminy Miasto Kołobrzeg
  2. koszenie terenów Gminy Miasto Kołobrzeg
  3. utrzymanie trawników
  4. wykonanie trawników z siewu
  5. remont ławek
  6. malowanie ławek
  7. demontaż ławek parkowych
  8. montaż ławek parkowych
  9. mycie ławek parkowych
  10. utrzymanie krzewów, w tym prace pielęgnacyjne, cięcia krzewów
  11. utrzymanie żywopłotów, w tym prace pielęgnacyjne, cięcia żywopłotów
  12. utrzymanie różanek
  13. utrzymanie byliniaków
  14. ściółkowanie roślin
  15. utrzymanie Bindaża Grabowego im. prof. Ryszarda Siweckiego
  16. pielęgnacja koron drzew
  17. usuwanie drzew
  18. usuwanie wiatrowałów
  19. usuwanie krzewów
  20. pielęgnacja młodych drzew po posadzeniu
  21. palikowanie drzew
  22. usuwanie karp
  23. usuwanie odrostów drzew
  24. frezowanie pni
  25. karczowanie samosiewów
  26. utrzymanie pojemników na odchody zwierzęce
  27. utrzymanie tablic informacyjno-ogłoszeniowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) do dnia 14.05.2008 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta
Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 14.05.2008r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 90.20.00.00-9, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5
  • Termin realizacji zamówienia: 30.04.2010r.
  • Termin związania ofertą - 60 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655) oraz którzy:

  • wykonali w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie utrzymania czystości i porządku lub utrzymania zieleni o wartości minimum 1 500 000 zł PLN (brutto); wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie;
  • wykażą sprzęt, który będzie wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej:
    1. przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów min. 4 szt.
    2. podnośnik koszowy 2 szt.
    3. pilarki spalinowe min. 6 szt.
    4. nożyce do żywopłotów min. 4 szt.
    5. rębark do gałęzi 1szt.
    6. frez do niwelacji pni 1 szt.
    7. kosiarki spalinowe min. 8 szt.
    8. kosy spalinowe min. 6 szt.
    9. opryskiwacz spalinowy 2 szt.
    10. aerator i wertykulator do trawników po 1 szt.
    11. ssawa do liści 1 szt.
    12. zamiatarka chodnikowa 2 szt.
    13. zamiatarka nawierzchniowa 1 szt.
    14. odkurzacz do psich ekskrementów 1 szt.
  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 03.04.2008 r.
w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Nr 2008/S 65-088019

Opracowała: mgr inż. Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (094) 35 51 581

Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej w skrócie SIWZ, składa się z następujących części:

  • Część I: Instrukcja dla Wykonawców + Formularz Oferty + załącznik nr 1 |
  • Część II: Projekt umowy |
  • Część III: Opis przedmiotu zamówienia + załącznik nr 2 + załączniki graficzne 1-18 |