BIP > Zamówienia Publiczne > Usługi > Archiwum > 14.05.2008 r. - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 206.000 euro na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na nieruchomościach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg ora
14.05.2008 r. - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 206.000 euro na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na nieruchomościach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg oraz utrzymaniem terenów zieleni Miasta Kołobrzeg
Kołobrzeg, 3 kwietnia 2008 BZ- 341-0/4/12/08
OGŁOSZENIE URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 206.000 euro na: świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na nieruchomościach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg oraz utrzymaniem terenów zieleni Miasta Kołobrzeg
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 14 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-539 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Aleksandra Stecka - Inspektor Wydziału Komunalnego, e-mail: a.stecka@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 25 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są: usługi związane z całorocznym utrzymaniem czystości i porządku na terenach nieruchomości należących do Gminy Miasto Kołobrzeg oraz z zakresu utrzymania terenów zieleni Miasta Kołobrzeg, w tym:
utrzymanie czystości i porządku terenów Gminy Miasto Kołobrzeg
koszenie terenów Gminy Miasto Kołobrzeg
utrzymanie trawników
wykonanie trawników z siewu
remont ławek
malowanie ławek
demontaż ławek parkowych
montaż ławek parkowych
mycie ławek parkowych
utrzymanie krzewów, w tym prace pielęgnacyjne, cięcia krzewów
utrzymanie żywopłotów, w tym prace pielęgnacyjne, cięcia żywopłotów
utrzymanie różanek
utrzymanie byliniaków
ściółkowanie roślin
utrzymanie Bindaża Grabowego im. prof. Ryszarda Siweckiego
pielęgnacja koron drzew
usuwanie drzew
usuwanie wiatrowałów
usuwanie krzewów
pielęgnacja młodych drzew po posadzeniu
palikowanie drzew
usuwanie karp
usuwanie odrostów drzew
frezowanie pni
karczowanie samosiewów
utrzymanie pojemników na odchody zwierzęce
utrzymanie tablic informacyjno-ogłoszeniowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) do dnia 14.05.2008 r. do godz. 9:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 14.05.2008r. o godz.10:00
Kod CPV - 90.20.00.00-9, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5
Termin realizacji zamówienia: 30.04.2010r.
Termin związania ofertą - 60 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655) oraz którzy:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie utrzymania czystości i porządku lub utrzymania zieleni o wartości minimum 1 500 000 zł PLN (brutto); wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie;
wykażą sprzęt, który będzie wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej:
przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów min. 4 szt.
podnośnik koszowy 2 szt.
pilarki spalinowe min. 6 szt.
nożyce do żywopłotów min. 4 szt.
rębark do gałęzi 1szt.
frez do niwelacji pni 1 szt.
kosiarki spalinowe min. 8 szt.
kosy spalinowe min. 6 szt.
opryskiwacz spalinowy 2 szt.
aerator i wertykulator do trawników po 1 szt.
ssawa do liści 1 szt.
zamiatarka chodnikowa 2 szt.
zamiatarka nawierzchniowa 1 szt.
odkurzacz do psich ekskrementów 1 szt.
wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 03.04.2008 r. w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Nr 2008/S 65-088019
Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej w skrócie SIWZ, składa się z następujących części:
Część I: Instrukcja dla Wykonawców + Formularz Oferty + załącznik nr 1 |
Część II: Projekt umowy |
Część III: Opis przedmiotu zamówienia + załącznik nr 2 + załączniki graficzne 1-18 |
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2009.06.26, 17:00, Zatwierdził do publikacji: Global Administrator, data publikacji: 2008.05.14, 08:33, Historia zmian