23.06.2009r. - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 206.000 euro na utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych ulic kategorii gminnej i innych ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg.

13 maja 2009
BZ.I.341-0/4/18/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 206.000 euro na:
utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych ulic kategorii gminnej i innych ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 17 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Jarosław Szuba - podinspektor Referatu Drogowego, e-mail: j.szuba@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 25 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Utrzymanie czystości i porządku w 3 standardach jakości (w tym również utrzymanie zimowe): Powyższe zadania będą realizowane z określoną poniżej częstotliwością. Usługa ta będzie wykonywana w pasach drogowych ulic kategorii gminnej i innych ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg wykazanych w zestawieniu tabelarycznym, z podziałem na rejony przeznaczone do utrzymania czystości i porządku w każdym standardzie. STANDARD I - utrzymanie codzienne; STANDARD IIA- Utrzymanie w okresie od 1.05. do 31.08. -realizowane dwa razy w tygodniu; - Utrzymanie w okresie od 1.09. do 30.04. -realizowane dwa razy w miesiącu; STANDARD IIB- Utrzymanie w okresie od 1.05. do 31.08. -realizowane dwa razy w miesiącu. Utrzymanie w okresie od 1.09. do 30.04. -realizowane raz w miesiącu; STANDARD III -utrzymanie realizowane raz na dwa miesiące w danym roku kalendarzowym
  2. Koszenie pasów drogowych i innych ciągów komunikacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg: -koszenie z grabieniem i wywozem
  3. Remont ławek
  4. Malowanie ławek
  5. Demontaż ławek parkowych
  6. Montaż ławek parkowych
  7. Mycie ławek parkowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 23.06.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 23.06.2009r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 90.91.00.00-9, 90.62.00.00.-9, 77.31.41.00-5
  • Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy
  • Termin związania ofertą - 60 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • wnieśli wadium w wysokości 75.000,00 zł, słownie : siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100 groszy
  • wykażą się polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
  • przedłożą wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymaga się wykonania minimum dwóch usług w zakresie utrzymania czystości i porządku o wartości minimum 1.000.000,00 zł.(brutto) łącznie,
  • przedłożą wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
  • przedłożą oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty dokonają zawarcia umowy z uprawnionym podmiotem na przyjęcie odpadów pochodzących z realizacji zamówienia,
  • przedłożą zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.

Ogłoszenie zostało opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
w dniu 13.05.2009r. pod numerem 2009/S 91-131403

Opracowała :Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (094) 35 51 581



Pytania i odpowiedzi z dnia 18-06-2009 r.doc

114 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie tabelaryczne zał nr 3.xls

51 KBPobierzPodgląd pliku

UMOWA - utrzymanie terenów zieleni 2008.doc

82 KBPobierzPodgląd pliku

SIWZ - utrzymanie zieleni 2008.doc

138 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiot zamówienia utrzymanie zieleni 2008.doc

151 KBPobierzPodgląd pliku

OFERTA- utrzymanie zieleni 2008.doc

126 KBPobierzPodgląd pliku

Ogłoszenie.doc

41 KBPobierzPodgląd pliku