17.07.2009 r. - monitoring TV sieci kanalizacji deszczowej

09 lipca 2009
BZ.I. 341-0/4/23/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
monitoring TV sieci kanalizacji deszczowej istniejącej w pasach drogowych - Śródmieście

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Referacie Inżynierii i Ochrony Środowiska, 78-100 Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35 51 536 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - Bożena Karaszewska-Kierownik Referatu Inżynierii i Ochrony Środowiska tel. (094) 35 51 536, e-mail:b.karaszewska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10zł. Płatne gotówką w kasie Urzędu Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/Kołobrzeg, Nr konta 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi monitoringu TV sieci kanalizacji deszczowej istniejącej w pasach drogowych - Śródmieście. Zadanie swym zakresem obejmuje: wykonanie monitoringu odcinków kanalizacji deszczowej istniejącej w nw. pasach drogowych: Kolektor deszczowy O 200 mm Al. I Armii Wojska Polskiego - odc. od skrzyżowania z ul. Solną do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej - 317,0 mb +160,0 mb przyłączy; ul. Armii Krajowej - odc. od skrzyżowania z ul. Dworcową do skrzyżowania z ul. Ratuszową - O 200 mm - 66,0 mb, O250 - 363,0 mb, O 300 mm -175,0 mb +127,0 mb przyłączy; ul. Katedralnej - odc. od skrzyżowania z ul. Mariacką do skrzyżowania z ul. Rzeczną - O 200 mm - 89,0 mb, O 300 mm - 171,0 mb + 48,0 mb przyłączy; ul. Pomorskiej - odc. od skrzyżowania z ul. Kolejową do skrzyżowania z Al. I Wojska Polskiego - O 200 mm - 21,00 mb, O 300 mm - 129,0 mb, O 350 mm - 92,0 mb + 82,0 mb przyłączy; ul. Źródlanej - odc. od skrzyżowania z ul. Kolejową do skrzyżowania z Al. I Wojska Polskiego O 300 mm - 258,0 mb + 103,0 mb przyłączy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. Nr 104, I piętro) w terminie do dnia 17.07.2009r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13
w sali konferencyjnej w dniu 17.07.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV- 90-64-10-00-2
  • Termin realizacji zamówienia 31.08.2009r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz, którzy:

  • Przedłożą wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). Należy podać co najmniej 1 zamówienie o min. wartości 30.000,00 zł brutto
  • Przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z uiszczeniem należnych podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • Przedłożą umowę przedwstępną lub pisemne przyrzeczenie na odbiór odpadów komunalnych z firmą, posiadającą zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych wraz z transportem

Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 09.07.2009 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 108113 - 2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 094 35 51 581

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wprowadza zmianę w treść zapisów  SIWZ  (str. 6 -  rozdział XI SIWZ, str 10- pkt 2 Formularza oferty i paragraf 3 projektu umowy - II część SIWZ)  dot. terminu realizacji zamówienia: jest - zakończenie przedmiotu umowy:    31 sierpnia 2009 r.     ma być: 15 wrzesień 2009 r.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

198 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

55 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

62 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik graficzny

1.4 MBPobierzPodgląd pliku