08.09.2009 r. - Regionalne Centrum Sportu - pełnobranżowy nadzór inwestorski

27 sierpnia 2009
BZ.I.341-0/2/15/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
Regionalne Centrum Sportu- zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu - pełnobranżowy nadzór inwestorski

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Inwestycji, 78-100 Kołobrzeg,ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35- 51 542 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Andrzej Rypina, Gł. specjalista Wydziału Inwestycji 78-100 te. (094) 35 51 542, e-mail: a.rypina@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 5 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędu Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/ Kołobrzeg, Nr konta 78 1020 2821 0000 1402. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje branże (w tym roboty):

  • konstrukcyjno budowlane (ogólnobudowlaną, architek., wykończeniowe, zagosp terenu,)
  • sanitarne (sieci i kanalizacje wod-kan, kan. deszcz. i zraszanie, instalacje wod-kan. wentylacja, c.o.)
  • elektryczne (instalacje elektr, wnętrzowe, teleinformatyczne, wyposażenie technologiczne)
  • drogowe (drogi dojazdowe, ciągi piesze i rowerowe, przebudowa ulic, budowa parkingów i zatok postojowych i boisk)
  • Informacje dodatkowe: Zakres zadania obejmuje przebudowę istniejącego stadionu piłkarskiego ( dwie kryte trybuny boisko główne i trenioingowe), przebudowa ul. Śliwińskiego i ul. Kieleckiej oraz budowę parkingu i skateparku wraz z infrastrukturą (sieci, przyłącza, zasilenie)
  • obiekt przewidziany do realizacji posiada następujące parametry techniczne:
    • pow. terenu opracowania: 60 971m2
    • pow. utwardzona dojścia, dojazdy 22 425m2
    • pow. biologicznie czynna 30 425m2
    • Zabudowa pow.: 4 325m2:
    • Trybuna A 2 324m2
    • Trybuna B 1 844m2
    • Kasy 141m2
    • Trafostacja 16m2
    • Kubatura trybun i kasy brutto: 41 011m3 , netto: 5 865m3
      • gdzie: Tryb A: brutto: 23 243m3, netto: 4 128m3
      • gdzie: Tryb B: brutto: 17 596m3, netto: 1 656m3
  • Wartość realizacji robót budowlanych wynosi ok. 23,6 mln zł brutto

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 08.09.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 08.09.2009. o godz.10:00

  • Kod CPV 71247000-1
  • Termin realizacji zamówienia 31.03.2011 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę budowlaną polegającą na nadzorze inwestorskim nad robotami ogólnobudowlanymi przy realizacji obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o pow. użytkowej min. 1.500m2 i kubaturze min 3.000m3. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi
  • Przedłożą odpowiednie dokumenty (Stwierdzenie przygotowania zawodowego) potwierdzające że osoby, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego, posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego w specjalnościach:
    • konstrukcyjno-budowlanej: bez ograniczeń
    • instalacyjnej sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń
    • instalacyjnej elektrycznej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
    • drogowej bez ograniczeń , wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiadają wymagane ubezpieczenie OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
  • Wykażą się polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Przedłożą formularz cenowy

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 27.08.2009r. pod numerem 141105- 2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

Opracowała: Julia Tarnawczyk, podinspektor BZ, tel 094 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

447 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

192 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

193 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 02.09.2009 r. - zestaw pierwszy

85 KBPobierzPodgląd pliku