23.10.2009 r. - utrzymanie w drożności wpustów ulicznych w drogach gminnych

15 października 2009
BZ.I.341-0/4/35/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
utrzymanie w drożności wpustów ulicznych w drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 18 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-621 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Anna Szymonowicz- Kierownik Referatu Drogowego, e-mail: a.szymonowicz@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 5 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi w zakresie utrzymania w drożności infrastruktury technicznej związanej z odwodnieniem dróg (ulic), w tym:

  1. Utrzymanie w sposób ciągły drożności odwodnienia dróg gminnych, na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg tj. wpustów ulicznych (deszczowych) wraz z przykanalikami, odwodnienia liniowego, zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych
  2. Bezzwłoczne podejmowanie działań w sytuacjach awaryjnych m.in. - zadziałanie w pierwszym momencie zagrożenia przy deszczach nawalnych, wichurach, gwałtownych roztopach, zanieczyszczeniu infrastruktury np. substancjami ropopochodnymi i w innych. Dyspozycyjność całodobowa grupy interwencyjnej. Wymagane podjęcie działań w ciągu 1 godziny. Zamówienie w zakresie zgłoszeń awaryjnych realizowane będą również w dni wolne i święta
  3. Zapewnienie kompletności usług, tj. czyszczenie (ręczne lub mechaniczne) wpustów wraz z przykanalikami. Wykonywanie inspekcji telewizyjnej infrastruktury do celów eksploatacyjnych (np. lokalizacja miejsca zarwania, uszkodzenia przykanalika - ok. 10 godzin w ciągu całego okresu zamówienia) - po każdorazowym uzgodnieniu zakresu z nadzorującym z ramienia Zamawiającego inspektorem
  4. Zapewnienie ciągłości prawidłowej eksploatacji odwodnienia drogi

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 23.10.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 23.10.2009r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 90.64.00.00-5
  • Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy kalendarzowych od dnia podpisania umowy
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • wykażą się polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • przedłożą decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi
  • przedłożą zezwolenie na transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania z zastrzeżeniem art. 32 ust. 1 - zgodnie z art. 28 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach
  • przedłożą wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług, stanowiących przedmiot zamówienia (roboty konserwacyjne, remontowe, wykonawcze systemów odwodnieniowych, sieci deszczowych, sieci kanalizacji sanitarnej lub drenaży o wartości min 30.000,00 zł brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi czy roboty te zostały wykonane należycie. Minimum 1 zamówienie musi posiadać potwierdzenie od poprzednich zamawiających, że usługa została wykonane z należytą starannością
  • przedłożą oświadczenie o dysponowaniu specjalistycznym sprzętem
  • przedłożą oświadczenie o dyspozycyjności
  • przedłożą oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do urzędu skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • przedłożą formularz cenowy
  • przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1,2,3,4 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 15.10.2009 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 360146-2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska, inspektor BZ, tel. 094 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

272 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

132 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

56 KBPobierzPodgląd pliku