29.12.2009 r. - konserwację i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

14 grudnia 2009
BZ- 341-0/4/41/08

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
konserwację i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na konserwacji i utrzymaniu oznakowania pionowego i poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg, w tym: 1/ wymiana tablic na nowe (155szt.); 2/ wymiana słupków (62szt.); 3/ montaż słupa ozdobnego (1szt.); 4/ montaż barier łańcuchowych (40mb); 5/ montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi (20szt.); 6/ ustawienie bariery rurowej (10szt.); 7/ ustawienie słupka blokującego (30szt.); 8/ ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz (5szt.); 9/ ustawienie słupka przeszkodowego i blokującego (16szt.); 10/ uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych (100mb); 11/ oznakowanie awaryjne (3kpl.); 12/ montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem (1kpl.); 13/ montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych wraz z oznakowaniem (4kpl.); 14/ montaż lustra drogowego (5szt.); 15/ naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania) słupków do znaków drogowych (50szt.), barier rurowych (20szt.), słupków retro i betonowych (20szt.), tablic znaków drogowych (50szt.), mycie tablic znaków drogowych (400szt.); 16/ malowanie elementów oznakowania pionowego: słupki do znaków drogowych (100szt.), bariery rurowe stałe i ruchome (40szt.), słupki „retro” (50szt.), bariery łańcuchowe pojedyncze (200mb); 17/ codzienny przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca (12m-cy); 18/ odnowienie oznakowania poziomego (oznakowanie cienkowarstwowe, oznakowanie grubowarstwowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 29.12.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 29.12.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 28.81.35.00-9
  • Termin realizacji zamówienia: 15.12.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) oraz którzy:

  • przedłożą Formularz ofertowy
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
  • przedłożą oświadczenie o pełnej całodobowej gotowości do wykonywania usług związanych z zabezpieczeniem pasa drogowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego;
  • wykażą, iż wykonali usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum jedno zamówienie wykonania oznakowania poziomego o powierzchni 5.000,00 m2 oraz wykonania oznakowania pionowego na wartość 120.000,00 złotych);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy;

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 14.12.2009r. pod numerem 242485-2009


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

123 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

279 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

217 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

1.3 MBPobierzPodgląd pliku