23.03.2010 r. - utrzymanie kwietników sezonowych, różanek i bylin w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

11 marca 2010
BZ-3410-4.II-3/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
utrzymanie kwietników sezonowych, różanek i bylin w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 15 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-623 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agnieszka Majewska - Podinspektor Wydziału Komunalnego, e-mail: a.majewska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi w zakresie utrzymania kwietników sezonowych, różanek i bylin w pasach drogowych ulic gminnych w granicach administracyjnych Miasta Kołobrzeg, w tym: 1. Wykonanie nasadzeń - I obsada kwietników 293m2 i II obsada kwietników 298m2 oraz 7szt. gazonów. 2. Utrzymanie rabat kwiatowych, gazonów, krzewów, krzewinek i bylin oraz różanek. 3. Likwidacja nasadzeń - I i II obsady oraz gazonów Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 23.03.2010r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 23.03.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 77.31.00.00-6
  • Termin realizacji zamówienia: 31.12.2012r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) oraz którzy:

  • przedłożą Formularz Ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu)
  • przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2b)
  • przedłożą wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy podać jedno lub dwa zamówienia o wartości usług 60tys. zł łącznie - na załączniku nr 4 do SIWZ)
  • przedłożą dokumenty potwierdzające posiadanie dla minimum jednego pracownika zatrudnionego przy świadczeniu usług posiadanie wykształcenia ogrodnika lub ogrodnika terenów zielonych;
  • przedłożą wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń takich jak: podlewaczka do kwietników - 1szt., drobny sprzęt ogrodniczy, 1 samochód lub ciągnik z przyczepą (załącznik nr 3 do SIWZ)

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 11.03.2010r. pod numerem 68326-2010

Sekretarz Miasta
Ewa Pełechata

Opracowała: Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (094) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

221 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

198 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

155 KBPobierzPodgląd pliku
4.7 MBPobierzPodgląd pliku