24.06.2010 r. - nadzór inwestorski pełnobranżowy (ścieżki rowerowe)

09 czerwca 2010
BZ-3410-2.I-12/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
nadzór inwestorski pełnobranżowy nad: 1. Budową ścieżki rowerowej do Grzybowa z odwodnieniem; 2. Budową ciągu pieszo - rowerowego od ul. Brzeskiej do granic miasta z Gminą Ustronie Morskie; 3. Budową ciągu komunikacyjnego z osiedla Radzikowo III do morza realizowanymi w ramach projektu: Budowa ścieżki rowerowej Ustronie Morskie - Kołobrzeg - Dźwirzyno oraz Miasto Barth w ramach Międzynarodowej Nadmorskiej Trasy rowerowej nr 10

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-542 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Andrzej Rypina - Główny Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: rypina@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 5 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem robót (drogowe, odwodnienie i oświetlenie) i dotyczy: 1) ścieżki pieszej i rowerowej (polbruk i naw. mineralna) od ul. Jedności Narodowej - wzdłuż ul. Arciszewskiego w kierunku do Grzybowa do ul. Zachodniej. Długość 2,020 km; 2) ścieżki pieszo - rowerowej od ul. Brzeskiej w Kołobrzegu do granicy miasta Kołobrzeg z Gminą Ustronie Morskie. Długość 1,005 km; 3) ścieżki rowerowej (polbruk) wraz z ciągiem pieszym: od ul. Bursztynowej na os. Radzikowo III - do planowanej ścieżki rowerowej w linii ul. Arciszewskiego. Długość 1,122 km. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 24.06.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 24.06.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 71.24.70.00-1
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 05.11.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Przedłożą Formularz oferty
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia go na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą Formularz cenowy;
  • Przedłożą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
  • Przedłożą wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (branża drogowa, elektryczna). Należy wykazać minimum dwie osoby: Inspektora branży drogowej oraz elektrycznej oraz oświadczenie, że osoby nadzorujące posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kontrolowania i nadzorowania budowy;
  • Przedłożą wykaz nadzorów nad robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że nadzór został wykonany prawidłowo:
    1. nadzór nad co najmniej 1 robotą drogową polegającą na budowie obiektów z kostki betonowej, np. ciąg pieszo - rowerowy, drogi, chodniki itp o długości min. 500 mb lub pow. >900m2. ; oraz
    2. nadzór nad co najmniej 1 robotą elektryczną sieciową - polegającą na budowie oświetlenia ciągu drogowego, lub parku - z min. 10 szt lamp.

Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadań odpowiednimi dokumentami - zgodnie z § 1 ust 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. z 2009 r. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 09.06.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 161118 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ
ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
W RAMACH PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA - MEKLEMBURGIA POMORZE PRZEDNIE / BRANDENBURGIA 2007-2013

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

1.9 MBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

1.7 MBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

0.9 MBPobierzPodgląd pliku