06.05.2010 r. - wykonanie II obsady kwietników rabatowych zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg

26 kwietnia 2010
BZ- 3410-4.I-8/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
wykonanie II obsady kwietników rabatowych zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35 51 539 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Aleksandra Stecka - Inspektor Wydziału Komunalnego Urzędu Miasta Kołobrzeg tel. (094) 35 51 539, e-mail: a.stecka@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 12 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług ogrodniczych, związanych z wykonaniem II obsady rabat kwiatowych. Zamówienie jest podzielone na 5 części: Część 1 wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich (dz. nr 240 ob.12) - 7 kwietników o łącznej powierzchni 225,54 m2; Część 2 wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca (dz. nr 133 ob.12) - 6 kwietników o łącznej powierzchni 531,94 m2; Część 3 wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 5/8 ob.4) o łącznej powierzchni 146,23 m2; Część 4 wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego (dz. nr 198 ob.12) o łącznej powierzchni 242,21 m2;Część 5 wykonanie nasadzeń o łącznej powierzchni 150,37 m2 na terenie: a) zieleńca przy skrzyżowaniu ul. E. Łopuskiego, Armii Krajowej i Dubois (dz. nr 211 ob.12); b) zieleńca zlokalizowanego przy wjeździe do osiedla Podczele (dz. nr 4/332 ob.8); c) „strumyczka” przy ul. E. Gierczak (dz. nr 290/8 ob.12); d) Skweru 750-lecia (dz. nr 338 ob.12) - przy głazie z napisem „Skwer 750-lecia”; e) zieleńca przy Starostwie Powiatowym (dz. nr 242/2 ob.12); f) Parku im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 66/3 ob.4) - byliniaki na wysokości dawnego Morskiego Oka; g) Skwer Pionierów Kołobrzegu (dz. nr 135 ob.12) - przy głazie z napisem „Pionierom Kołobrzegu” ; h) byliniak przy skrzyżowaniu ul. Wileńskiej i ul. Tarnopolskiej (dz. nr 4/332 ob.8) - nasadzenia przy Krzyżu; i)rabata u podnóża latarni morskiej (dz. nr 3/36 ob.4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części: 5). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 06.05.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 06.05.2010 r. o godz.10:00.

  • Kod CPV - 77.31.00.00-6
  • Termin realizacji zamówienia: Część I: do 30.06.2010r.; Część II: do 30.06.2010r.; Część III: do 30.06.2010r.; Część IV: do 30.06.2010r.; Część V: do 10.06.2011r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy, ze wskazaniem, które zadanie obejmuje oferta
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • Przedłożą oświadczenia Wykonawcy:
    1. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zatrudnienie minimum 3 osoby
  • Przedłożą oświadczenie, dla przynajmniej 1 osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, potwierdzające posiadanie wykształcenia w dziedzinie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni
  • Przedłożą wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; Wykonawca wykaże minimum jedną usługę w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 10 000,00 zł PLN (brutto)
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę z uprawnionym podmiotem na przyjęcie i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 26.04.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 97011 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Załączniki

6.7 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

220 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

83 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

570 KBPobierzPodgląd pliku