06.09.2010 r. - zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta Kołobrzeg

17 sierpnia 2010
BZ- 3410-11.II-3/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony wartości powyżej 14.000 euro na:
zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Miasta Kołobrzeg w ramach projektu „Poprawa jakości usług publicznych w Urzędzie Miasta Kołobrzeg”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13, tel. (94) 35 51 533 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Agnieszka Marcholewska - Inspektor Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Kołobrzeg tel.(94) 35 51 533, e-mail: a.marcholewska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 11,40 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkoleń pracowników Urzędu Miasta Kołobrzeg w ramach projektu „Poprawa jakości usług publicznych w Urzędzie Miasta Kołobrzeg”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie szkoleń niestacjonarnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części: 21). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 06.09.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 06.09.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 80.50.00.00-9; 80.51.00.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: od stycznia 2011r. do grudnia 2011r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%.

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010 nr 113, poz. 759) oraz, którzy:

  • Przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy, ze wskazaniem, które zadanie obejmuje oferta;
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy;
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  • Przedłożą oświadczenia Wykonawcy: a) że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga dysponowania minimum 1 osobą ( zgodnie z wykazem przedstawionym w SIWZ) posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu usługi w zakresie danego szkolenia lub o podobnym charakterze zamówienia dla każdej pozycji z każdej części zamówienia do której przystępuje Wykonawca.
  • Przedłożą wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykaże wykaz realizowanych szkoleń grupowych o tematyce tożsamej ze składana ofertą: minimum jedną usługę o podobnym zakresie zamówienia co przedmiot postępowania o wartości co najmniej ( na 1 osobę): 500,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 1, 200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 2, 200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 3, 250,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 4, 200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 5, 1200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 6, 500,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 7, 500,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 8, 500,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 9,400,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 10, 200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 11, 150,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 12, 400,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 13, 1000,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 14, 9000,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 15, 3500,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 16, 700,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 17, 1200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 18, 700,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 19, 200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część20; 2800,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 21.
  • Przedłożą Formularz cenowy.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 17.08.2010r. pod numerem 252636- 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

0.9 MBPobierzPodgląd pliku