15.11.2010 r. - pełnobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - korty

3 listopada 2010
BZ-3410-2.II-15/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
pełnobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Korty tenisowe przy ul. Wł. Sikorskiego 1

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 (były budynek ZUS) pok. nr 21, tel. (94) 35-51-604 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agata Ulewicz - Główny Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg. Koszt specyfikacji wynosi 5 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: pełnobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Korty tenisowe przy ul. Wł. Sikorskiego 1. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje branże: konstrukcyjno-budowlaną (wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń), sanitarną, drogową, elektryczną. Okres prowadzenia nadzoru przewidziany przez Zamawiającego: listopad 2010r. do 30.06.2011r. (termin wykonania robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie) oraz odbiory końcowe wraz z dokumentacją powykonawczą i rozliczeniem tj. do dnia 31.07.2011r. Przetarg na roboty budowlane rozstrzygnięto 19.10.2010r. Zaoferowana kwota brutto wynosi 3.700.260zł.Zakres zamówienia na roboty budowlane: Korty tenisowe (nawierzchnia z mączki ceglanej około 3.602m2 oraz naw. z trawy syntetycznej około 1.430m2) wraz zagospodarowaniem terenu. Budynek klubowy dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy - 200m2 i kubaturze - 1189,5m3. Instalacje sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne. Instalacje elektryczne. Zieleń. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 15.11.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 15.11.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 71.24.70.00-1
  • Termin realizacji zamówienia: 31.07.2011r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ;
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu);
  • przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (branża konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń oraz branża sanitarna, drogowa, elektryczna). Oświadczenie, że osoby nadzorujące posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kontrolowania i nadzorowania budowy wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /art.6.1 ustawy z dnia 15.12.2000r. Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z póź. zm/- załącznik nr 3 do SIWZ;
  • przedłożą wykaz nadzorów nad robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze nadzory zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty potwierdzające pełnienie co najmniej 1 nadzoru nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu: budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego o kubaturze minimum 1000m3 oraz oświetlenia boiska sportowego lub stadionu lub terenu rekreacyjnego (minimum 6 lamp). Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania/zadań odpowiednimi dokumentami- załącznik nr 4 do SIWZ;
  • przedłożą oświadczenie, iż Wykonawca zapewni nadzór nad robotami prowadzonymi na terenie parku zabytkowego osoby posiadającej uprawnienia do kierowania pracami na terenach zieleni urządzonej, zgodnie z § 8 ust. 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - załącznik nr 5 do SIWZ.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 03.11.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 310053 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO NA LATA 2007- 2013


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

280 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

182 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

121 KBPobierzPodgląd pliku