18.10.2010 r. - monitoring TV sieci kanalizacji deszczowej istniejącej w pasach drogowych Śródmieście

08 października 2010
BZ-3410-4.I-29/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
monitoring TV sieci kanalizacji deszczowej istniejącej w pasach drogowych Śródmieście Etap II

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-536 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Katarzyna Bartosiak - Podinspektor Referatu Inżynierii i Ochrony Środowiska, e-mail: k.bartosiak@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi monitoringu TV sieci kanalizacji deszczowej istniejącej w pasach drogowych - Śródmieście Etap II. Zadanie swym zakresem obejmuje: wykonanie monitoringu odcinków kanalizacji deszczowej istniejącej w nw. pasach drogowych o łącznej długości 3.429,0 mb. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 18.10.2010r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 18.10.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 90.64.10.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: 19.11.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz.759 późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą Formularz ofertowy
  • Przedłożą oświadczenia:
    1. że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do urzędu skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • Przedłożą wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). Należy podać co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu monitoringu kanalizacji deszczowej o min. wartości 30.000,00 zł brutto;
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy;
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę z uprawnionym podmiotem na przyjęcie i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 08.10.2010 r. pod numerem 255650-2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

223 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

59 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

68 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik graficzny

100 KBPobierzPodgląd pliku