05.01.2011 r. - konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego

17 grudnia 2010
BZ-3410-4.I-35/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
konserwację i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i utrzymaniu oznakowania pionowego i poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg, w tym: 1. Wymiana tablic znaków drogowych lub tabliczek uzupełniających na nowe, tablic z nazwami ulic i informacyjnych- 248 szt.;2. Wymiana słupków do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego- 68 szt.; 3. Montaż słupa ozdobnego, wraz z systemem nośnym dla tabliczek z nazwami ulic oraz informacyjnych- 4 szt.; 4. Montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych - 140 mb;5. Montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi- 20 szt.;6. Ustawienie bariery rurowej - 10 szt.;7. Ustawienie słupka blokującego żeliwnego „Retro” lub betonowego o fakturze z kamienia płukanego, 30 szt.; 8. Ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz- 5 szt.; 9. Ustawienie słupka przeszkodowego U05b i blokującego U-12c- 20 szt.;10. Uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych - 100 mb; 11. Oznakowanie awaryjne, w-g potrzeb całodobowo- 3 kpl.;12. Montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem - 2 kpl.;13. Montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem- 10 kpl.;14. Montaż lustra drogowego - 5 szt.;15. Naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania):a) słupków do znaków drogowych- 50 szt.; b) barier rurowych- 20 szt.; c) słupków retro i betonowych- 20 szt.;d) tablic znaków drogowych- 100 szt. e) mycie tablic znaków drogowych- 400 szt.;16. Malowanie elementów oznakowania pionowego, a) słupki do znaków drogowych- 100 szt.; b) bariery rurowe stałe i ruchome- 50 szt.;c) słupki „retro”- 50 szt.; d) bariery łańcuchowe pojedynczych- 200 mb; 17. Codzienny przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca- 12 m-cy; 18. Odnowienie oznakowania poziomego: a) oznakowanie cienkowarstwowe- linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane-600 m2;- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - 6.500 m2;- strzałki i inne symbole na jezdni- 100 m2; b) oznakowanie grubowarstwowe- linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane- 40 m2;- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych- 180 m2;- strzałki i inne symbole na jezdni - 10 m2; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 05.01.2011r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 05.01.2011r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.21-4; 45.23.32.90-8; 34.92.21.00-7.
  • Termin realizacji zamówienia: 15.12.2011r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • przedłożą oświadczenia:
    1. że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • wykażą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (forma zatrudnienia).
  • przedłożą wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Minimum jedno zamówienie wykonania oznakowania poziomego o powierzchni 5.000,00 m2 oraz wykonania oznakowania pionowego na wartość 120.000,00 złotych.
  • przedłożą oświadczenie wykonawcy o pełnej całodobowej gotowości do wykonywania usług związanych z zabezpieczeniem pasa drogowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 17.12.2010r. pod numerem 412446-2010

PREZYDENT MIASTA
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

128 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

240 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

291 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

5.0 MBPobierzPodgląd pliku