26.11.2010 r. - zapewnienie azylu bezdomnym zwierzętom domowym

17 listopada 2010
BZ-3410-4.II-34/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
zapewnienie azylu bezdomnym zwierzętom domowym, sterylizację, wyłapywanie bezdomnych zwierząt w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 8 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-538 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Mira Sierżęga - Podinspektor Referatu Lokalowego Wydziału Komunalnego, e-mail: m.sierzega@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usług związanych z zapewnieniem azylu bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Miasto Kołobrzeg, wyłapywaniem bezdomnych zwierząt w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 26.11.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 26.11.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 98.39.00.00-3, 90.91.00.00-9, 98.35.00.00-1, 98.38.00.00-0, 85.20.00.00-1
  • Termin realizacji zamówienia: 30.11.2013r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zmianami) oraz którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy);
  • przedłożą zezwolenie odpowiedniego organu na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2005 roku nr 236 poz. 2008 z późn. zm.);
  • przedłożą oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty będzie dysponował pojazdem przeznaczonym do przewozu wyłapywanych zwierząt dopuszczonym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz dysponował odpowiednimi narzędziami, przeznaczonymi do chwytania oraz transportowania bezdomnych zwierząt wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
  • przedłożą oświadczenie o współpracy lub umowę o stałej współpracy z lekarzem weterynarii (nie dotyczy osób prowadzących działalność mających uprawnienia lekarza weterynarii) w zakresie wyłapywania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom;
  • przedłożą wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 400tys. zł brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 17.11.2010r. pod numerem 326091-2010

ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
Mirosław Tessikowski


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

204 KBPobierzPodgląd pliku