20.05.2010 r. - inwentaryzację systemu odwodnieniowego zachodniej części miasta

12 maja 2010
BZ-3410-4.I-10/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
inwentaryzację systemu odwodnieniowego zachodniej części miasta wraz z oszacowaniem wartości infrastruktury istniejącej na terenach stanowiących własność Gminy Miasto Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-536 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Katarzyna Bartosiak - Podinspektor Referatu Inżynierii i Ochrony Środowiska, e-mail: k.bartosiak@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja systemu odwodnieniowego zachodniej części miasta wraz z oszacowaniem wartości infrastruktury istniejącej na terenach stanowiących własność Gminy Miasto Kołobrzeg. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 20.05.2010r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 20.05.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 71.32.21.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: 30.09.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą Formularz cenowy
  • Przedłożą oświadczenia:
    1. że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Przedłożą wykaz wykonanych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty geodezyjne w zakresie sieci), z podaniem ich odbiorców, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, potwierdzonych przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych, że prace zostały przyjęte do zasobu i wykonane należycie. Wykonawca wykaże minimum jedna usługę o min. wartości 20.000,00 zł.
  • Przedłożą oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do urzędu skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy;
  • Przedłożą oświadczenie o dysponowaniu oprogramowaniem niezbędnym do wykonania zamówienia.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 12.05.2010 r. pod numerem 119987-2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

234 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

69 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

61 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki graficzne

366 KBPobierzPodgląd pliku