30.03.2010 r. - wykonanie I obsady kwietników rabatowych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg oraz wymianę drewnianej obudowy rabaty zlokalizowanej na terenie Skweru Pana Tadeusza

19 marca 2010
BZ- 3410-4.I-7/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
wykonanie I obsady kwietników rabatowych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg oraz wymianę drewnianej obudowy rabaty zlokalizowanej na terenie Skweru Pana Tadeusza

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35 51 539 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Aleksandra Stecka - Inspektor Wydziału Komunalnego Urzędu Miasta Kołobrzeg tel. (094) 35 51 539, e-mail: a.stecka@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 7 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: świadczenie usług ogrodniczych, związanych z usunięciem zabezpieczeń roślin cebulowych wykonanych na okres zimowy (gałązek świerkowych z powierzchni 543,25 m2), Część II: wykonanie na powierzchni 698,97 m2 I obsady rabat kwiatowych (min. 34 955 szt. roślin) Część III: wymiana drewnianej obudowy rabaty zlokalizowanej na terenie Skweru Pana Tadeusza (dz. nr 4/332 ob. 8) o obwodzie 29m (r = 4,5m). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części: 3). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 30.03.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 30.03.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 77.31.00.00-6
  • Termin realizacji zamówienia: Część I: do 16.04.2010r. Część II: od 15.04.2010r. do 30.04.2010r. Część III: do 31.05.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy, ze wskazaniem, które zadanie obejmuje oferta
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą oświadczenia Wykonawcy:
    • że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zatrudnienie minimum 3 osoby;
  • Przedłożą świadectwa lub zaświadczenia przynajmniej dla 1 osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, potwierdzające wykształcenie w dziedzinie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni;
  • Przedłożą wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; Wykonawca wykaże minimum jedną usługę w zakresie zakładania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 10 000,00 zł PLN (brutto) w odniesieniu do oferty na część 2 Zamówienia oraz minimum jedną usługę w zakresie wykonania elementów małej architektury ogrodowej o wartości minimum 10 000,00 zł PLN (brutto) w odniesieniu do oferty na część 3 Zamówienia;
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę z uprawnionym podmiotem na przyjęcie i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 19.03.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 78366 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

209 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

105 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

75 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

2.9 MBPobierzPodgląd pliku