18.12.2009 r. - wykonanie dokumentacji projektowej na remont obiektów mostowych w ulicy Łopuskiego w Kołobrzegu

09 grudnia 2009
BZ.I.341-0/4/42/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
wykonanie dokumentacji projektowej na remont obiektów mostowych w ulicy Łopuskiego w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 5 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej na remont obiektów mostowych w ulicy Łopuskiego w Kołobrzegu tj. mostu nad rzeką Parsętą (pow. 465m2, dł. 46,50mb, szer. 10mb) oraz mostu nad kanałem drzewnym (pow. 310,00m2, dł. 31mb, szer. 10mb). Zakres zamówienia obejmuje: 1.Uzyskanie wszelkich podkładów geodezyjnych potrzebnych do celów projektowych. 2. Wykonanie: niezbędnych badań geologicznych, hydrogeologicznych oraz geotechnicznych; oceny stanu technicznego obiektu mostowego; operatu wodno-prawnego; inwentaryzacji obiektu mostowego; dokumentacji projektowej; projektu budowlanego dla wszystkich branż; projektów wykonawczych dla wszystkich branż) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż; przedmiarów robót dla wszystkich branż; kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż. 3. Opracowanie docelowego projektu organizacji ruchu. 4. Opracowanie projektu organizacji ruchu drogowego na czas budowy. 5. Wykonanie wszystkich innych opracowań potrzebnych do realizacji robót budowlanych oraz wszelkich procedur formalno-prawnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 18.12.2009r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 18.12.2009 r. o godz. 10:00

  • Kod CPV - 71.32.00.00-7
  • Termin realizacji zamówienia: 30.06.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą Formularz cenowy
  • Przedłożą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest opracowanie min. 2 dokumentacji projektowych remontu, przebudowy lub budowy obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada) o wartości min. 50 tys.zł. brutto każdy lub co najmniej jeden obiekt o długości całkowitej 40 m;
  • Przedłożą zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do urzędu skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności (minimum po jednej osobie); drogowej bez ograniczeń, mostowej bez ograniczeń, wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
  • Przedłożą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 09.12.2009 r. pod numerem 237217-2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 094 35 51 581

ZAŁĄCZNIKI:
 - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 - Umowa
 - Opis
 - Załączniki "Raport o stanie mostów - Kanał Drzewny" - 18MB
 - Załączniki "Raport o stanie mostów - Rzeka Parsęta" - 17MB