20.10.2010 r. - Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkoleń niestacjonarnych dla pracowników Urzędu Miasta Kołobrzeg

11 października 2010
BZ- 3410-11.II-5/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony wartości poniżej 14.000 euro na:
Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkoleń niestacjonarnych dla pracowników Urzędu Miasta Kołobrzeg w ramach projektu „Poprawa jakości usług publicznych w Urzędzie Miasta Kołobrzeg”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Część 2

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13, tel. (94) 35 51 533 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Agnieszka Marcholewska - Inspektor Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Kołobrzeg tel.(94) 35 51 533, e-mail: a.marcholewska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 6,00 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczna organizacja szkoleń pracowników Urzędu Miasta Kołobrzeg w ramach projektu „Poprawa jakości usług publicznych w Urzędzie Miasta Kołobrzeg”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie szkoleń niestacjonarnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części: 3). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 20.10.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 20.10.2010 r. o godz. 10:00

  • Kod CPV - 80.50.00.00-9; 80.51.00.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: do czerwca 2011r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz, którzy:

  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy, ze wskazaniem, które zadanie obejmuje oferta;
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy;
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  • przedłożą oświadczenia: a) że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy;
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga dysponowania minimum 1 osobą ( zgodnie z wykazem przedstawionym w SIWZ) posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu usługi w zakresie danego szkolenia lub o podobnym charakterze zamówienia dla każdej pozycji z każdej części zamówienia do której przystępuje Wykonawca.
  • przedłożą wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykaże wykaz realizowanych szkoleń grupowych o tematyce tożsamej ze składana ofertą: minimum jedną usługę - czyli zamówienia co przedmiot postępowania: o wartości co najmniej (na 1 osobę): szkolenie Zarządzanie projektami metodą PRINCE 2 o wartości 1200,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 1, szkolenie Metodyka audytu wewnętrznego o wartości szkolenie 700,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 2, Szkolenie audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001 2800,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 3. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SWIZ.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 11.10.2010r. pod numerem 281225- 2010

ZASTĘPCA PREZYDENTA
Mirosław Tessikowski

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-124/09-00

Opracowała: mgr inż. Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

448 KBPobierzPodgląd pliku