27.10.2010 r. - montaż bariery trawnikowej oraz stylowych pojemników na odpady na terenie Parku 18 Marca

19 października 2010
BZ- 3410-4.I-32/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
montaż bariery trawnikowej oraz stylowych pojemników na odpady na terenie Parku 18 Marca w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35 51 539 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Aleksandra Stecka Inspektor Wydziału Komunalnego Urzędu Miasta Kołobrzeg tel. (94) 35 51 539, e-mail: a.stecka@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 7,50 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy elementów małej architektury wraz z ich montażem na terenie Parku 18 Marca w Kołobrzegu. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części: Część I montaż bariery trawnikowej - grafitowej, stalowo-żeliwnej, której łączna długość wyniesie około 414 mb; Część II montaż 40 sztuk stylowych pojemników na odpady. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba części:2). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 27.10.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 27.10.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV – 34.92.84.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: Część I: do 20.12.2001r.; Część II: do 20.12.2001 r. Termin związania ofertą – 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena – 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.) oraz, którzy:

  • Przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy, ze wskazaniem, które zadanie obejmuje oferta
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy;
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą oświadczenia Wykonawcy:
    1. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zatrudnienie minimum 3 osób wraz z oświadczeniem dla przynajmniej 1 osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, min. w ograniczonym zakresie lub inżynierii ogrodnictwa;
  • Przedłożą wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; Wykonawca wykaże minimum jedną dostawę w zakresie wykonania małej architektury o wartości minimum 50 000,00 zł PLN (brutto), w przypadku zainteresowania wykonaniem części 1 oraz minimum jedną dostawę w zakresie dostawy pojemników na odpady o wartości minimum 15 000,00 zł PLN (brutto), w przypadku zainteresowania wykonaniem części 2;
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę z uprawnionym podmiotem na przyjęcie i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 19.10.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 335726 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

204 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

70 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

61 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik

1.1 MBPobierz na dyskPodgląd pliku