Protokół Nr 26 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dn. 13.07.2022 r.

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta Kołobrzeg - Anna Mieczkowska
  • Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych - Ewa Pełechata
  • Skarbnik Miasta - Jolanta Włodarek
  • Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński

  1. Przyjęcie protokołu Nr 25 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dn. 6.07.2022 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznała się z informacją o unieważnionym zamówieniu publicznym na zadanie: Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania brzegów rzeki Parsęty - etap I od ul. Kamiennej do ul. Łopuskiego.
    2. Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: Budowa ul. Wybickiego w Kołobrzegu.
    3. Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: Likwidacja dzikich wysypisk i odpadów na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg - w 2022r.
  3. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Miasto Kołobrzeg na rok 2022/2023.
    2. Prezydent Miasta zaakceptowała Zarządzenie w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
  4. Sprawy GKL
    1. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg oraz sposobu ich pobierania.
  5. Sprawy PU
    1. Prezydent Miasta zaakceptowała Zarządzenie w sprawie przekazania narkotestów i urządzeń do badania stanu trzeźwości na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu.
  6. Sprawy WS
    1. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu profilaktyki zdrowotnej "Profilaktyka nadwagi i otyłości u dzieci klas III szkół podstawowych Gminy Miasto Kołobrzeg na lata 2022/2024".
  7. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości składających się z działek nr: 36/5, 36/9 obr. 17, 102/1 obr. 18 oraz działek nr 36/6, 36/8 obr. 17, 102/2 obr. 18, położonych przy ul. Europejskiej, ul. Obozowej w Kołobrzegu.
    2. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie sprzedaży działki numer 122/13 obręb 18 położonej przy ul. Żurawiej w Kołobrzegu.
    3. Prezydent Miasta zaakceptowała w sprawie oddania w dzierżawę na okres do 31.08.2025r. części działek o numerach 122/14 i 122/15 obręb 18, położonych przy ulicy Mazowieckiej w Kołobrzegu.
    4. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę, na okres 9 lat części działki numer 4/233 obręb 8 położonej przy ulicy Brzeskiej w Kołobrzegu.
    5. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę na okres 9 lat, działki nr 66/1 obręb 4 o powierzchni 296m2 położonej przy Al. Nadmorskiej w Kołobrzegu.
    6. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę na okres 9 lat, części działki nr 1/12 obręb 12 o powierzchni 45m2 położonej przy Al. Kolejowej w Kołobrzegu.
    7. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę na okres 9 lat, części działki nr 46 obręb 4 o powierzchni 48m2 położonej w Parku im. Stefana Żeromskiego w Kołobrzegu.
    8. Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę na okres 9 lat części działki nr 1/38 obręb 12 o powierzchni 64m2 położonej przy Al. Kolejowej w Kołobrzegu.
  8. Sprawy UA
    1. Prezydent Miasta zaakceptowała zarządzenie w sprawie zmiany zarządzenia nr 78/22 z dnia 1 lipca 2022 roku.