TRYB ZDALNY. Porządek obrad:

  1. Przyjęcie protokołu z kontroli problemowej w zakresie procedury wyboru obsługi prawnej dla Gminy Miasto Kołobrzeg w latach 2018 - 2021 (pierwsze półrocze), ze szczególnym uwzględnieniem wyboru podmiotu świadczącego usługi w zakresie pomocy prawnej poprzez prowadzenie na rzecz lokalnych przedsiębiorców oraz mieszkańców Gminy Kołobrzeg bezpłatnych porad prawnych dotyczących możliwości prawnych udzielania pomocy publicznej - w ramach Kołobrzeskiego pakietu pomocy dla przedsiębiorców związanych z wystąpieniem COVID-19
  2. Przyjęcie sprawozdania z kontroli kompleksowej wydanych zezwoleń na usunięcie drzew w latach 2019 - 2020 na terenie Miasta Kołobrzeg
  3. Rozważenie złożenia wniosku o wyznaczenie dodatkowego terminu zakończenia kontroli kompleksowej Centrum Usług Wspólnych w Kołobrzegu w latach 2018-2020 w zakresie wydatkowania środków oraz rozwoju placówki pod względem przebudowy struktury organizacyjnej
  4. Sprawy różne i wolne wnioski.