TRYB ZDALNY. Porządek obrad:

  1. Przyjęcie sprawozdania z kontroli problemowej gospodarowania nieruchomościami gminnymi w latach 2019 - 2020.
  2. Przyjęcie protokołu z kontroli problemowej w zakresie procedury wyboru obsługi prawnej dla Gminy Miasto Kołobrzeg w latach 2018 -2021 (pierwsze półrocze), ze szczególnym uwzględnieniem wyboru podmiotu świadczącego usługi w zakresie pomocy prawnej poprzez prowadzenie na rzecz lokalnych przedsiębiorców oraz mieszkańców Gminy Kołobrzeg bezpłatnych porad prawnych dotyczących możliwości prawnych udzielania pomocy publicznej - w ramach Kołobrzeskiego pakietu pomocy dla przedsiębiorców związanych z wystąpieniem COVID-19.
  3. Przyjęcie protokołu z kontroli kompleksowej wydanych zezwoleń na usunięcie drzew w latach 2019 – 2020 na terenie Miasta Kołobrzeg.
  4. Sprawy różne i wolne wnioski.