Protokół Nr 36 z posiedzenia Kolegium
Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dn. 20.10.2021 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta Kołobrzeg - Anna Mieczkowska
Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych - Ewa Pełechata
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Ilona Grędas-Wójtowicz
Skarbnik Miasta - Jolanta Włodarek
Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
Przyjęcie protokołu Nr 35 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dn.
13.10.2021 r.
Sprawy GKL
Prezydent Miasta nie wyraziła zgody na umorzenie zadłużenia za zdane
lokale komunalne. Wyraziła zgodę na rozłożenie zadłużenia na raty.
Prezydent Miasta nie wyraziła zgody na umorzenie zadłużenia z tytułu
opłat za media w lokalu użytkowym.
Sprawy WiR
Prezydent Miasta zaakceptowała projekty Uchwał w sprawie
upoważnienia do przyjęcia do realizacji oraz złożenia wniosku o
dofinansowanie Termomodernizacji budynków: Ratusza, Urzędu Miasta, SP 9
w Kołobrzegu z programu priorytetowego 8.9.2. Klimatyczne uzdrowiska
Część 2) Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności
publicznej na terenie gmin uzdrowiskowych, celem skierowania pod obrady
Rady Miasta Kołobrzeg.
Sprawy WPiO
Prezydent Miasta zaakceptowała projekt Uchwały w sprawie opłaty
targowej, celem skierowania pod obrady Rady Miasta Kołobrzeg.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2021.10.29, 13:26, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2021.10.29, 13:28, Historia zmian