Protokół Nr 30 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dn. 25.08.2021 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta Kołobrzeg - Anna Mieczkowska
Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych - Ewa Pełechata
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Ilona Grędas-Wójtowicz
Skarbnik Miasta - Jolanta Włodarek
Przyjęcie protokołu Nr 29 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dn. 11.08.2021r.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi celem dostosowania dla osób niepełnosprawnych.
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws unieważnienia zamówienia publicznego na zadanie: Modernizacja terenu zielonego położonego na działce nr 399/9 i nr 400/11 obr. 11 w Kołobrzegu przy ul. Basztowej.
Sprawy GN
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na dokonanie darowizny na rzecz powiatu Kołobrzeskiego prawa własności nieruchomości, na cele infrastruktury drogowej.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na wydzierżawienie części działki na instalację stojaka na rowery.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na przedłużenie umowy dzierżawy dot. części działki do 31.12.2021r. z przeznaczeniem na teren zielony.
Prezydent Miasta zaakceptowała projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę na okres od dnia 012.01.2022r./ do 312.12.2022r. działki nr 99/11 oraz części działki nr 99/18 położonych w obrębie 4 przy zbiegu ulicy Towarowej i Portowej w Kołobrzegu.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na zawarcie wieloletniej umowy dzierżawy oraz na odstąpienie od sprzedaży w trybie przetargu ograniczonego.
Sprawy GKL
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na czasowe zamknięcie ul. Kołłątaja w Kołobrzegu pod warunkiem spełnienia przez Wnioskodawcę zobowiązań Wydziału GKL.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2021.09.02, 11:24, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2021.09.02, 11:24, Historia zmian