Protokół Nr 7 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta
Kołobrzeg w dn. 23.02.2021 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta Kołobrzeg - Anna Mieczkowska
Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych - Ewa Pełechata
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Ilona Grędas-Wójtowicz
Skarbnik Miasta - Jolanta Włodarek
Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
Przyjęcie protokołu Nr 6 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dn.
17.02.2021 r.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: „Wykonanie i montaż ławek oraz koszy na odpady na Skwerze Miast Partnerskich w Kołobrzegu”.
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: „Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników ulicy Wierzbowej w Kołobrzegu”.
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na „Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach Gminy Miasto Kołobrzeg” – część 2: „Remonty, malowanie oraz demontaż i montaż ławek”.
Sprawy GN
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na wydzierżawienie części działki przy
ul. Frankowskiego w Kołobrzegu w okresie sezonu letniego 2021 r. w trybie przetargu nieograniczonego z ceną wywoławczą 10.000 zł.
Sprawy GKL
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na rozłożenie na raty zadłużenia.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na przedłużenie umowy na najem lokalu użytkowego do końca 2022 roku.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2021.02.25, 09:15, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2021.02.25, 09:16, Historia zmian