Protokół Nr 6 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta
Kołobrzeg w dn. 17.02.2021 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta Kołobrzeg - Anna Mieczkowska
Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych - Ewa Pełechata
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Ilona Grędas-Wójtowicz
Skarbnik Miasta - Jolanta Włodarek
Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
Przyjęcie protokołu Nr 5 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dn.
11-12.02.2021 r.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia
zamówienia publicznego na zadanie: "Remonty nawierzchni bitumicznych
terenów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg -
remonty cząstkowe".
Sprawy GKL
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na zagospodarowanie terenu
zielonego.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na użyczenie działek w pasach
drogowych.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na uchylenie Zarządzenia nr 105/14
Prezydenta Miasta Kołobrzeg.
Sprawy EKS
Prezydent Miasta zaakceptowała Zarządzenie w sprawie powołania
komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora
Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w
Kołobrzegu.
Prezydent Miasta zaakceptowała Zarządzenie w sprawie ogłoszenia
konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marynarzy
Polskich w Kołobrzegu.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2021.02.19, 12:47, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2021.02.19, 12:47, Historia zmian