Protokół Nr 25 z posiedzenia Kolegium
Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 23.07.2019 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta - Anna Mieczkowska
Zastępca Prezydenta Miasta ds. Społecznych - Ilona Grędas-Wójtowicz
Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
Przyjęcie protokołu Nr 24 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia
15.07.2019 r.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: „Utrzymanie w prawidłowej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg”.
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: „Budowa Przedszkola Miejskiego przy ul. Radomskiej w Kołobrzegu” w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
Prezydent Miasta zapoznała się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: „Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej zasad segregacji odpadów komunalnych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg”.
Sprawy K-DR
Prezydent Miasta nie wyraziła zgody na wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu publicznego z ul. Europejskiej w Kołobrzegu na działkę nr 22/1 i nr 22/2 obręb 17.
Sprawy EKS
Prezydent Miasta Kołobrzeg zaakceptowała zarządzenia w sprawie:
powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej dla Dorosłych w Kołobrzegu;
powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bolesława Chrobrego w Kołobrzegu.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2019.08.08, 07:45, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2019.08.08, 12:31, Historia zmian